Smooshball Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Sjekk ut denne: https://www.t-nation.com/workouts/the-best-damn-workout-plan-for-natural-lifters-part-2 Her blir myo linket in i Christian Thibaudeaus fra T-nation sitt program. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Står mye bra "Høy frekvens pr. muskelgruppe" men samtidig "lavt volum pr. gang" er synonymt med "god effekt" = EFFEKTIVT 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Ikke godt å bli klok på. Jo mer volum jo bedre gains har jeg også lest på T-nation Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Ikke godt å bli klok på. Jo mer volum jo bedre gains har jeg også lest på T-nation Nei det er ikke så lett... Totalvolumet kan være så høyt som mulig, men i små (men store nok) doser av gangen etterfulgt av en kort (men lang nok) periode med restitusjon Merk at T-nation beskriver treningsmetoder tilpasset både bolere og ikke-bolere - og her er det MANGE som trår feil og ender opp med overkill. I denne artikkelen presiseres det at det er snakk om "natural lifters". Snakket kjapt med en "gjenganger" i garderoben idag hvor jeg spurte ham hva han hadde trent og om det gikk bra. Han svarte "skuldre". 90min. Han har ikke veldig velutviklede skuldre - ei heller er han sterk. Prakteksempelet. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Noen som har fått noen erfaringer vedrørende Børges Zero Carb opplegg siden sist? Kjenner flere som har positive erfaringer med dette nå, skjønt det er litt tidlig å si med den ene av de. Kunne tenke meg å teste det selv, men har kantine på jobben, så er praktisk vanskelig. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ingen som har testet zero carb enda? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Min nye myo-favoritt! Strikken er selvfølgelig HELT vesentlig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hmm... En måte å bli sterkere i markløft på med lavere skaderisiko? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Hmm... En måte å bli sterkere i markløft på med lavere skaderisiko? Nja asså joda... Men ingen tunge løft. Det er rumenske markløft med lav vertikal belastning for å skåne korsryggen (som du sikkert sikter til) - strikken flytter belastningen fra vertikalt til horisontalt drag bakfra. Får ekstremt god kontakt i både hamstrings og sete med denne varianten. OGSÅ....suveren for grepsstyrke Endret 15. mars 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Ny artikkel HER - nok en gang beskriver en av de store gutta hvorfor MYO er så effektivt 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Er det mulig å kombinere MYO og styrketrening i samme økt? Ser de fleste forslagene her legger opp til egne økter på egne dager. Trener 5x5 nå, å begynner å gå rimelig lei. Ønsker mere hypertrofi i øktene, og da virker jo MYO som en fin fremgangsmåte. Vil det la det gjøre å beholde 5x5 programmet, kjøre det ferdig for å deretter gå over til en MYI-del? Pga jobb har jeg ikke mulighet for å trene mer en 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 Er det mulig å kombinere MYO og styrketrening i samme økt? Ser de fleste forslagene her legger opp til egne økter på egne dager. Trener 5x5 nå, å begynner å gå rimelig lei. Ønsker mere hypertrofi i øktene, og da virker jo MYO som en fin fremgangsmåte. Vil det la det gjøre å beholde 5x5 programmet, kjøre det ferdig for å deretter gå over til en MYI-del? Pga jobb har jeg ikke mulighet for å trene mer en 3 ganger i uka. Ja det går helt fint. Gjennomfør styrkedelen i programmet først - avslutt med isoalsjonsøvelser i myo tilpasset muskelgruppene du har trent i styrkedelen Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Er det mulig å kombinere MYO og styrketrening i samme økt? Ser de fleste forslagene her legger opp til egne økter på egne dager. Trener 5x5 nå, å begynner å gå rimelig lei. Ønsker mere hypertrofi i øktene, og da virker jo MYO som en fin fremgangsmåte. Vil det la det gjøre å beholde 5x5 programmet, kjøre det ferdig for å deretter gå over til en MYI-del? Pga jobb har jeg ikke mulighet for å trene mer en 3 ganger i uka. Tror til og med Børge hadde en artikkel om et treningsprogram som kombinerte 5X5 og myo, men fant den ikke nå. Det typiske er å kjøre "vanlig" tung trening på baseløftene (benk, bøy, mark) og så myo-reps på isolasjonsøvelser og lignende. Gjør dette selv nå på biceps/triceps, men siden jeg trener kun to dager per uke "føler" jeg at det kan bli litt lite volum om jeg tar myo-reps på alt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 2-3 sett på baseøvingane og så 2-4 myo-øvingar er ei fin og effektiv økt. 1 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Er det mulig å kombinere MYO og styrketrening i samme økt? Ser de fleste forslagene her legger opp til egne økter på egne dager. Trener 5x5 nå, å begynner å gå rimelig lei. Ønsker mere hypertrofi i øktene, og da virker jo MYO som en fin fremgangsmåte. Vil det la det gjøre å beholde 5x5 programmet, kjøre det ferdig for å deretter gå over til en MYI-del? Pga jobb har jeg ikke mulighet for å trene mer en 3 ganger i uka. Om du sjekker ut Denne artikelen så kan du skaffe deg MYO boken samt et par programmer han har utviklet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå