Havvat Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hei jeg er en fyr som driver med trylling (for det meste kort triks) og lurte på om det var en del folk her på diskusjon som var det òg. Jeg har holdt på i 3 - 4 måneder nå tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Under en økt med tilfeldig klikking på YouTube datt jeg over en komplisert kortrutine på YouTube som jeg ble utrolig fascinert av. Et av elementene i rutinen var en bottom deal med én hånd. Uten at jeg hadde noen bakgrunn i håndtering av kort bestemte jeg meg for å prøve for å se hvor vanskelig det egentlig kunne være. Jeg fant ut to ting: 1) Det er en grunn til at dette tar flere år å mestre på en veldig overbevisende måte. 2) Jeg eide ikke en kortstokk av adekvat kvalitet. Flaut... Punkt 2 fikset jeg ved å løpe til nærmeste butikk og kjøpe en overpriset Bicycle Rider Back (lettere sagt enn gjort i Norge). La også inn en bestilling hos Ellusionist på noen stokker sånn at jeg har et utvalg i hylla i tilfelle interessen tar tak nå eller i fremtiden. Hvis ikke har jeg i hvert fall fine bursdagsgaver å gi bort eller spille poker med. Punkt 1 var litt verre, men jeg tror jeg skal ha sjanse til å dra i land et par overbevisende slights om noen måneder, gitt at motivasjonen holder til noen timer trening i uka. Det verste er å vise noe halvgjort. Det er ikke bra nok før du blir lurt selv. EDIT: Leif Endret 8. mars 2016 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Kult. Jeg begynte med korttriks etter at en venn av meg begynte med det. det eneste problemet er at det er skikkelig vanskelig å få tak i Bicycle kort ( evt andre merker også) i Norge. Så jeg bestiller fra Ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå