Gå til innhold

Forum for magikere/tryllekunstnere

Havvat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Under en økt med tilfeldig klikking på YouTube datt jeg over en komplisert kortrutine på YouTube som jeg ble utrolig fascinert av. Et av elementene i rutinen var en bottom deal med én hånd. Uten at jeg hadde noen bakgrunn i håndtering av kort bestemte jeg meg for å prøve for å se hvor vanskelig det egentlig kunne være.  :ermm:

Jeg fant ut to ting:

1) Det er en grunn til at dette tar flere år å mestre på en veldig overbevisende måte.

2) Jeg eide ikke en kortstokk av adekvat kvalitet. Flaut...

Punkt 2 fikset jeg ved å løpe til nærmeste butikk og kjøpe en overpriset Bicycle Rider Back (lettere sagt enn gjort i Norge). La også inn en bestilling hos Ellusionist på noen stokker sånn at jeg har et utvalg i hylla i tilfelle interessen tar tak nå eller i fremtiden. Hvis ikke har jeg i hvert fall fine bursdagsgaver å gi bort eller spille poker med.  :whistle: 
Punkt 1 var litt verre, men jeg tror jeg skal ha sjanse til å dra i land et par overbevisende slights om noen måneder, gitt at motivasjonen holder til noen timer trening i uka. Det verste er å vise noe halvgjort. Det er ikke bra nok før du blir lurt selv.  :wee:

EDIT: Leif

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Kult. Jeg begynte med korttriks etter at en venn av meg begynte med det. det eneste problemet er at det er skikkelig vanskelig å få tak i Bicycle kort ( evt andre merker også) i Norge. Så jeg bestiller fra Ebay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...