Torhild Jansen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Store kontraster. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 For en massiv koloss! Ja her var det store kontraster! Fine farger og ikke dumt med midtstilling. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Her skulle man nesten tro du har plassert noen lekebiler i forgrunnen. Fint utsnitt og komp - og så kan jo de lærde diskutere om midtstilt er beste løsning. Jeg synes det funker, men det tilter nok minst 1 grad mot høyre. Fikk en aldri så liten følelse av det og for å sjekke om det bare var en følelse scrollet jeg opp til det kom kant i kant oppe og så at følelsen min var rett. Bare nevner det når jeg først oppdaget det uten at det jo skjemmer bildet - bare meg som er en forbanna pirkepinne. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Her skulle man nesten tro du har plassert noen lekebiler i forgrunnen. Fint utsnitt og komp - og så kan jo de lærde diskutere om midtstilt er beste løsning. Jeg synes det funker, men det tilter nok minst 1 grad mot høyre. Fikk en aldri så liten følelse av det og for å sjekke om det bare var en følelse scrollet jeg opp til det kom kant i kant oppe og så at følelsen min var rett. Bare nevner det når jeg først oppdaget det uten at det jo skjemmer bildet - bare meg som er en forbanna pirkepinne. Roar Ingen ting unngår ditt skarpe blikk ... og takk for det ser det tydelig nå. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Blandings-arkitektur kan en vel kalle dette Ett godt eksponert og fint bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Blandings-arkitektur kan en vel kalle dette Ett godt eksponert og fint bilde. Mvh. Rolf Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg