Gå til innhold

Er P800/900 for stor?

palandw

Anbefalte innlegg

Har lenge gått å venta på P900 nå, og har vært ganske sikker på å anskaffe meg "verdens beste GSM" mobil *grin*

Men jeg har i det siste begynt å tenke som følgende: De første ukene blir sikkert veldig bra, men når jeg da har kommet over "lekeperioden" og har utforsket den med mye spenning, vil jeg da angre på at jeg kjøpte en såpass stor og klumpete tlf?

Saken er at jeg har strengt tatt ikke bruk for alle PDA-funksjonene. Er jo kjekt og morsomt og kult, men ikke allverdens nyttefunksjon for meg. Har nå sett på "lille" SX1, som egentlig har det jeg forlanger. Symbian, Kamera, MP3 og fin fargeskjerm.

Så, kanskje spesielt til dere med P800 fra før: Vil jeg komme til å angre etterhvert? Er det verdt det eller blir det upraktisk med størrelsen i lomma?

Må si jeg fortsatt har veldig lyst på P900, men har altså begynt å lure på om SX1 vil være det "politisk korrekte" valget :roll:

(PS! penger/pris er ikke et tema i denne tråden, ei heller fjortenåringer uten erfaring om emnet som bare vil skrive for å skrive...)

MVH

PAW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes både p800 og p900 er bra telefoner jeg.

Mitt siste kjøp var en t610 som jeg har hatt et par uker, og den blir for liten for meg, så den havner nok i skuffen sammen med min nokia 7650 som jeg kjøpte i mai.

Personlig så vurderer jeg å anskaffe en p800 ettersom den dekker mine behov, og jeg er ikke så begeistret for p900.

Lenke til kommentar

dette må vel sies å være opp til en hver... jeg hadde P800 noen måneder.. synes den var litt for stor, men ingen tvil om at jeg digga telefonen!

nå er jo da P900 20% mindre, og veier litt mindre også, så jeg tror ikke den føles fullt så klumpete...

jeg tror ikke P900 er noe dårlig valg, men neppe SX1 heller... selv kjøpte jeg 6600 fordi jeg ikke har penga til p900, men det var som du sa ikke temaet her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...