Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Blizzard har ikke gitt et godt RTS siden Starcraft. Starcraft 2 er en god oppfølger som har tatt serien til nye høyder. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Savner Westwood. Siste gode RTS-skaperen. Relic? Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 På tide. Bra Fable Legends ble kansellert, dog de siste fable-spilla har ikke vært så bra uansett, så spørs vel hvor mye de kunne ha ødelagt for en serie som allerede har blitt relativt laber. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ser visst ut for at MS stenger ned eventuellt omrokkerer enda fleire studio. Sikkert for å beskytte spillerene mot dårlige spill. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Den opprinnelige pressemeldinga er noe av det mest deprimerende og corporate jeg noensinne har lest Utrolig feigt og teit å komme med sånt tull. Man legger selvsagt ikke ned gode studioer som bidrar og som lager bra spill. Dessvere er det par år siden dei lagde noe nytt som var bra, faktisk ganske lenge siden når tenker etter Forstår egentlig økonomisk sett hvorfor dei gjør det. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Forstår det godt jeg også, det der den teite pressemeldinga jeg reagerer på. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Utrolig trist at de legger ned det danske selskapet.Max And The Curse of Brotherhood er definiivt et av de beste spillene jeg har spillt siste åra. Hvis du ikke har spillt det så gjør deg selv en tjeneste og kjøp det på Steam, det er fryktelig lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill som med dette. Fable har da også gitt mange gode øyeblikk for meg. Akkurat det nye konseptet er jeg usikker på, men jeg synes det var tøfft at de turte å satse på denne type spillmekanikk. Det er ikke sikkert at det hadde blitt bra, men vi trenger sårt at noen prøver nye ting i spillbransjen innimellom da det er veldig mange som tyner suksessformlene sine i overkant langt. Endret 9. mars 2016 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå