ilpostino Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 innslaterte Suse 9 for en stund siden blandt annet med kompilator til Java. Jeg har imidlertidig møtt på et problem: når jeg har kompilert et program får jeg ikke kjørt det. Har tolket feilmeldingen dithen at maskinen mangler Java Virtual Machine. Noen som kan anbefale noe bra program til dette? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Anbefaler Sun's offisielle Java-distribusjon: http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 så den skal inneholde alt jeg trenger av kompilator, Java Virtual Machine ++? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Hvis du laster ned J2SDK og ikke bare JRE så ja. Endret 20. november 2003 av slime mold Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis du har Professional, ligger alt ferdigpakket på cd'ene (java sdk fra SUN, altså). Da er det bare å bruke YaST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå