Arodem Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen var litt for kjappe med å trykke på publiseringsknappen.Overwatch-datoen er spikret – tror vi Lenke til kommentar
alskau Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Endelig! Fy fader dette blir fett!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Kommer til å slite med å få tiden til å gå Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Gleder meg til å teste. Når det er sagt føler jeg meg litt ferdig med akkurat denne sjangeren nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Også midt i eksamenstiden da. Jeez. Takk, Blizzard. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Bekreftet http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/20055973/overwatch-arrives-may-24-07-03-2016 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fikk selv epost på morgenen idag om at det kommer 24. Fra blizzard them selfs. Your watch is about to begin—Overwatch arrives in stores starting May 24 on PC, PS4, and Xbox One. Pre-purchase or pre-order your copy today in store or at www.buyoverwatch.com. Lenke til kommentar
Eko666 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Har allerede spilt dette i over 30 timer fantastisk spill Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Dette virker veldig artig! Ser ut som er raskt spill. Kan spille en kamp som ser ut til og være over ganske fort også. Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Har selv spilt meg lei på det, men det var veldig gøy i mange uker! Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Dette virker veldig artig! Ser ut som er raskt spill. Kan spille en kamp som ser ut til og være over ganske fort også. Hvis ikke jeg husker feil sa Blizzard etter forrige beta-runde at gjennomsnittskampen varte i rundt 12 minutter. Har en del timer i betaen selv, og det stemmer godt overens med mitt inntrykk. Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Godt det er en stund til det kommer. Med beta-tilgang blir man litt lei spillet før lansering, så nå er det pause. Lenke til kommentar
Sinon Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Err... Blizzard sendte faktisk ut mail angående åpen beta og lanseringsdato i går... åpen beta er 3. mai, og lansering er 24. mai ifølge Blizzard selv (avsender er [email protected]). Føler bare det er morsomt at folk tror det er lekket info Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Err... Blizzard sendte faktisk ut mail angående åpen beta og lanseringsdato i går... åpen beta er 3. mai, og lansering er 24. mai ifølge Blizzard selv (avsender er [email protected]). Føler bare det er morsomt at folk tror det er lekket info På tidspunktet artikkelen ble skrevet var det lekket info. Ting skjer ofte fort etter lekkasjer Lenke til kommentar
disk Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Snuser litt på dette spillet selv, men er litt skeptisk. Har forstått det slik at det er litt dota + fps? Men hvor mye kan du gjøre på egenhånd? Hvor mye tells skills kontra team work? I csgo f.eks, kan du faktisk 1v4 selv mot like gode folk, dette skjer også på topp nivå. Er det mulig her i det hele tatt? Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Snuser litt på dette spillet selv, men er litt skeptisk. Har forstått det slik at det er litt dota + fps? Men hvor mye kan du gjøre på egenhånd? Hvor mye tells skills kontra team work? I csgo f.eks, kan du faktisk 1v4 selv mot like gode folk, dette skjer også på topp nivå. Er det mulig her i det hele tatt? Lagarbeid og ikke minst sammensetning av lag har mye å si i dette spillet. Teknisk sett kan du fint ta ut fire fiender på egenhånd, det skjer i hver kamp, men siden spillerne repsawner etter 10 sekunder har det mindre å si for en runde enn om det samme skulle skje i CS. Det vil uten tvil gi laget ditt en stor fordel, men det er ikke nødvendigvis avgjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå