DocJ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei. Nå er jeg lei av å ikke få connecta til enkelte greier så nå tenkte jeg det var på tide med å åpne noen porter. Jeg har tidligere sett litt på det her, men aldri prøvd ordtlig. Men når jeg nå går på start - kjør- telnet 10.0.0.1 og skriver inn brukernavnet og passordet kommer bare menyen opp igjen at jeg skal skrive inn brukernavn og passord!! :grine: Noen som har peiling på om det er noe jeg gjør gærnt eller hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei. Nå er jeg lei av å ikke få connecta til enkelte greier så nå tenkte jeg det var på tide med å åpne noen porter. Jeg har tidligere sett litt på det her, men aldri prøvd ordtlig. Men når jeg nå går på start - kjør- telnet 10.0.0.1 og skriver inn brukernavnet og passordet kommer bare menyen opp igjen at jeg skal skrive inn brukernavn og passord!! :grine: Noen som har peiling på om det er noe jeg gjør gærnt eller hvordan jeg kan løse dette? Samme skjedde med meg.. fant ut at brukernavnet skal være som dette: eks: om brukernavn på ngt er 55555 blir brukernavn på telnet p45555 Du har sikkert gjort dette,men iogmed jeg selv bomma på den tenkte jeg at jeg skulle skrive det ned.. :-) Lenke til kommentar
mozz Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis kundenummeret ditt er 61234, er brukernavnet på routeren P51234 (kundenummer minus 10000). Merk at det er forskjell på store/små bokstaver. Passordet er det samme som du brukte da du aktiverte routeren (på aktivering.nextgentel.no). Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Riktig som Iperik skriver, men pass på at P skal være caps(stor bokstav). Altså P minus 10000 på brukernavn. passordet er vanlig hehe...Skrev samtidig gitt Endret 20. november 2003 av AldaZar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå