Gå til innhold

Hanuman Langur i profil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Roar.

Skarpt og fint belyst bilde av Hanuman Langur

("Grey Langur"), som er en løvspisende ape som i likhet med oss tilhører utviklingsgruppen primater !

Du har virkelig en stor samling bilder av eksotiske dyr, Roar !

M v h

Albert.

Kanskje ikke så rart det har blitt litt når man har tre safarier i Afrika og 17 ganger 5-6 måneders vinteropphold i India.

Roar

Lenke til kommentar

Kjempefint portrett av apen !

Du etterlyser kritisk blikk på dine bidrag .Ikke så enkelt å komme med så mye av det fra min side når fotokunnskapene ligger såpass langt etter både dine og en del andres her på Bildekritikken. Ser her at du har med naturlig luft til venstre for apen som passer godt, noe du med rette etterlyste på mitt hegrebilde.

Skulle jeg allikevel driste meg til et lite forslag til endring, måtte det bli å klone bort det strået/grenen helt ytterst til høyre i bildet. Men om trekker vekk oppmerksomheten på hovedinntrykket i særlig grad kan sikkert diskuteres.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Kjempefint portrett av apen !

Du etterlyser kritisk blikk på dine bidrag .Ikke så enkelt å komme med så mye av det fra min side når fotokunnskapene ligger såpass langt etter både dine og en del andres her på Bildekritikken. Ser her at du har med naturlig luft til venstre for apen som passer godt, noe du med rette etterlyste på mitt hegrebilde.

Skulle jeg allikevel driste meg til et lite forslag til endring, måtte det bli å klone bort det strået/grenen helt ytterst til høyre i bildet. Men om trekker vekk oppmerksomheten på hovedinntrykket i særlig grad kan sikkert diskuteres.

Mvh Ragnar

Jo, det burde nok vært gjort noe med. Får se på det hvis bildet skal brukes til annet enn dette. Ofte henter jeg gamle bilder i arkivet uten å åpne dem først, men legger de ut som de er. Kanskje like greit så lærer andre å se slikt og lære ved å påpeke også.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Det meste er allerede sagt om bildet der apen har funnet seg en plass i solen - fargerik og skarp med fine detaljer i pelsen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...