Mariabella Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hei, kan noen her på forumet forklare meg forskjell på Magneto og WordPress? Hva er fordeler og ulemper med begge? Hvilken er å foretrekke for webshop? Ser frem til gode råd. På forhånd takk. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Magento er mye mer avansert enn Wordpress. Uten forkunnskaper i å drive nettbutikk er Wordpress det du skal gå for. På verdensbasis er WooCommerce (nettbutikken drevet på Wordpress) lastet ned 13 millioner ganger og er 30% av alle nettbutikkene på internett. WooCommerce er veldig enkel i bruk, og du har uendelige muligheter til å lage det slik du vil. 1 Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Hei, takk for svaret. Hva er http://www.wix.com ??? Kan man lage gratis webshop hos dem, finnes det templates som kan brukes til å lage wordpress webshop gratis? Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 WordPress er det beste svaret her. Om enn bare fordi det er så utrolig mange som bruker det og som er villige til å hjelpe. WordPress + WooCommerce = tried and true Masse lykke til! Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Hei, og takk for svaret. Hvis jeg ønsker å bruke en webdesigner fra utlandet, hva bør jeg be vedkommende ta hensyn til med tanke på betalingsmuligheter, og levering, som Bring etc? Er det noen krav jeg bør sette, hvilken er mest populære betalingsmåter blant norske webshop? ser frem til gode råd. på forhånd takk. Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Trenger du fortsatt hjelp med dette?Jeg har erfaring innenfor Magento Community og kan hjelpe deg i å komme igang.Send meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå