Gå til innhold

Blir morro hvis Trump vinner?

Anbefalte innlegg

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

Du er klar over at Trump er en god, gammel venn av The Clintons fra lang tid tilbake?

Hva sier det om hans "uavhengighet"?

De er ikke venner lengre, og de var nok aldri så "gode gammle venner" som du tror.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

Du er klar over at Trump er en god, gammel venn av The Clintons fra lang tid tilbake?

Hva sier det om hans "uavhengighet"?

Nei, det er jeg ikke. Men det overrasker ikke.

Siden George Bush Sr i 1991 har USA stort sett vært styrt av samme klikken og til og med de samme dynastiene, spesielt hvis Hillary Clinton blir valgt. Blir hun valgt er det faktisk en av tidenes største skamplett på historien om demokratiets utvikling.

"Demokratiet" mener du vel, det er ikke noe ekte demokrati der i gården. Ikke her heller for den saks skyld, men USA er enda verre.

Nei. Jeg mente "historien om demokratiets utvikling" fordi jeg er optimist og håper verden en dag vil ha demokrati og at det som skjer idag kun er ting som skjer i historien om demokratiets utvikling.

Dog er det mange krefter som drar våre samfunn mot tyranni idag. Et slags tilbakesteg i historien om demokratiets utvikling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Jeg mente "historien om demokratiets utvikling" fordi jeg er optimist og håper verden en dag vil ha demokrati og at det som skjer idag kun er ting som skjer i historien om demokratiets utvikling.

Dog er det mange krefter som drar våre samfunn mot tyranni idag. Et slags tilbakesteg i historien om demokratiets utvikling.

Det er akkurat som at alle disse nyhetene om tyranni og historiske tilbakesteg og what not er klippet ut av alle nyhetsendinger og aviser jeg leser, skjønner liksom ikke hvor du får alt dette ifra. Foruten om Trump sin ignoranse for hva som er rett og galt er det da ingen skjult ondskap eller mørke krefter i sving her som ligger på vent for å buttfucke oss etter det jeg kan se. Eller mener du som Islamistene at Amerika faktisk er ondskapen selv og vi deres slave....?

Demokratiet i Norge fungerer i beste velgående, ikke noe å grine over her, isåfall får du bruke stemmeretten din som alle oss andre om det er ting du ønsker å forandre. But why change a winning team?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Det håper jeg og, men jeg har mine tvil om eliten noen gang vil bli å gi fra seg makten uten at det skjer en skikkelig revolusjon.

Lenke til kommentar

Det er akkurat som at alle disse nyhetene om tyranni og historiske tilbakesteg og what not er klippet ut av alle nyhetsendinger og aviser jeg leser, skjønner liksom ikke hvor du får alt dette ifra. Foruten om Trump sin ignoranse for hva som er rett og galt er det da ingen skjult ondskap eller mørke krefter i sving her som ligger på vent for å buttfucke oss etter det jeg kan se. Eller mener du som Islamistene at Amerika faktisk er ondskapen selv og vi deres slave....?

Demokratiet i Norge fungerer i beste velgående, ikke noe å grine over her, isåfall får du bruke stemmeretten din som alle oss andre om det er ting du ønsker å forandre. But why change a winning team?

Å stemme over et parti jeg delvis er sterkt uenig med? Hvorfor skal jeg gjøre det?

Onde krefter i sving? Joda, det er det. Se hva USA har gjort i verden siden 2001, så ser du hva onde krefter kan gjøre i dagens verden. Det finnes mange andre onde krefter i verden idag, men USA er den mest dødelige og ødeleggende globalt sett. Løgn er i min bok ondskap, og når våre mynndigheter driver løgn og propaganda mot egen befolkning, da er det på tide å reagere.

Demokratiet i Norge fungerer i beste velstående om man ikke bryr seg om det aller viktigste i demokrati, nemlig folkemakt. Folk i de fleste land i Europa har meget liten makt. Samme gjelder USA. I USA har også penger og bedrifter større makt enn folket,. Media har mye større makt enn folket i de fleste land.

Følger du virkelig ikke med på hva som skjer i verden? Folk er så misfornøyde og revolusjonspiskende i Europa nå at de er villige til å velge høyreekstremister bare for å få en endring fra det vi har og har hatt. Alternativet er et elendig alternativ, så det blir pest eller kolera.

Vi har en kryssvei foran oss, hvor begge veier er dårlige veier, og hvor vi må bygge en ny vei for å føre oss fremover. Demokrati på lik linje med Sveits er et godt steg på den veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...