akelbo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Mener videre oppdateringer er bortkastet på grunn av negativ omtale.Bear Simulator-utvikleren gir opp spillet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Steam reviews sier 79% / Mostly Positive... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hvis det er mulig å tjene penger på en "bjørnesimulator" så er det vel bare spm. om tid før noen lager en simulator for flatlus. Bosskampen til slutt ville vært mot en eller annen barberingshøvel. Huff, nå skrev jeg mye tullete greier gitt. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Steam reviews sier 79% / Mostly Positive... Jepp, og 21% negative. Det er de som har blitt vanskelig å svelge av utvikleren. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Tror han er en av de som gjør minimalt og stikker av med pengene. 79% positive anmeldelser hvor det eneste man man stemme med er "tommel opp" og "tommel ned" så er ikke det så ille. Se bare på trippel A spillet Fallout 4, det ligger på 83%. 1 Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Umodne og temperamentsfulle folk burde ikke starte utviklingsprosjekter. Og SÆRLIG ikke Kickstarte de. 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Dette var moody gitt, kanskje han hadde tatt seg noen enheter alkohol før han skrev den oppdateringa? Hørtes uansett lite gjennomtenkt ut. Å la et review fra pewdiepie gå hardt innpå seg synest jeg er en smule rart, klarer liksom ikke ta den fyren seriøst. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg så Pewdiepie spille det, han mente og det så ut som søppel. Dårlig laget og lite innhold. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ikke er det noen simulator heller. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ikke alle prosjekter burde se dagens lys - begynner å bli mett på tullesimulatorer og pewdieclickbait...... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 De eneste positive tingene jeg har hørt om spillet er. 1. Du kan være en bjørn 2. Du kan spise pizza. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Er vel på tide å innse hvor søppel rating systemet til Steam faktisk er? Eller hvor dumt det er å backe alle alfaspill/kickstarter prosjekter? Det finnes unntak, men holder meg fremdeles unna slike spill. --- Ser nå at spillet ikke er i alfa engang. Jøss... Endret 9. mars 2016 av Woods Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Bjørnesimulator. Nå har jeg sett det også. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Faen forventer denne idioten? Lager et tullespill og får mansen når han ser at noen ikke liker spillet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå