Jappesen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Wiindows 7 Home Prtemium 64-bit MB: Gigabyte GA-Z87X-UD5 TH ASUS BW-14D1XT SCSI CdRom Device Det begynte med at jeg måtte åpne/lukke dvd tray flere ganger før DVD/BD ble lest. Så endte det med at jeg nå ikke får lest noe som helst. Byttet til en annen SATA controller og den fungerte !00% igjen, men det varte ikke etter en re-boot. Den fungerer med en bootable CD.og den vises i Device Manager. Noen som har en idé om hva jeg kan gjøre for å fixe dette problemet? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Enkelste testen er å bytte kabel. 1 Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Enkelste testen er å bytte kabel. Gjorde det. Fant en MS fix som rettet opp problemet fro meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Kunne du fortelle hva den fixen går ut på? Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 I downloaded a fix here: https://support.microsoft.com/en-us/mats/cd_dvd_drive_problems/en-us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå