Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Under Smørsbroen 2... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 WOOOW!! Det var spesielt! Trodde først det lå en skulptur innafor buegangen, men det er altså et maleri? Jævla stili! (unnskyld uttrykket) V1 for meg. ...og V5 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Vanskelig å velge versjon her, men det blir nok V1 0g V2 på meg som sjøl liker å gå tett på. Jeg trodde også først det var en skulptur og tenkte Thailand og Budda med det samme. Fantastisk verk - og fint presentert også. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hei, Alec. I likhet med Helene, trodde jeg at det lå en skulptur inne i de buede nisjene ! Et annerledes og godt utført kunstverk, - jeg forstår godt at dette er en god grunn til å besøke dette stedet ! Det er fem fine bilder, og jeg foretrekker alle ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Stilig serie Alec ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Albert og Ragnar !!!! Det som er det geniale og som skaper en illusjon av at det er en skulptur innenfor buegangen er lyset i gatekunsten til venstre og den i midten som treffer figuren øverst i buegangen. Kreativt utført av gatekunstneren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fin dokumentasjon av et praktfullt stykke gatekunst. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvilken pryd,midt i grått bymiljø. Flotte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg