Gjest Slettet+61342 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Døgnflue? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 ... og fred være med'n. Ser ut som'n balanserer på rygghåra. Skulle jeg nevne forandringer her slik jeg ofte gjør i mine kommentarer så måtte det være å fjerne det mørke feltet oppe og plassere den avlidne litt lenger til venstre så vi får inntrykk av at'n er på vei inn i bildet framfor midtstilt som her. men så er det den smaken og baken da. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 ... og fred være med'n. Ser ut som'n balanserer på rygghåra. Skulle jeg nevne forandringer her slik jeg ofte gjør i mine kommentarer så måtte det være å fjerne det mørke feltet oppe og plassere den avlidne litt lenger til venstre så vi får inntrykk av at'n er på vei inn i bildet framfor midtstilt som her. men så er det den smaken og baken da. Roar Ingen dum tanke det Roar, skal teste det ut Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Flott komposisjon og teknikk i dette bildet. Du har laget et fint minne på hybelkameraten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg