lelangnes Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei.Var på sesjon del 2 i desember og jeg skal inn i førstegangstjenesten Januar 2017.Men har i ettertid tenkt at det hadde vært bedre å komme inn høsten 2016 siden jeg nå mister 2 potensielle studieår etter forsvaret. Så jeg lurte bare på om dere tror det er noen mulighet for å få flyttet fram tjenestetiden min. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det er mulig, ring Forsvarets personell- og vernepliktssenter (FPVS) på telefon 03003. Så vil de se om det er plass til deg på høst innrykket. Kan være lurt å se over hvilke tjenester du ønsker deg og om de har innrykk på høsten. 1 Lenke til kommentar
lelangnes Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Takk for hjelp Ringte i dag og fikk beskjed om at jeg måtte sende en omfordelings søknad. Det er gjort, så nå er det bare å vente. Endret 8. mars 2016 av lelangnes Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Fikk du flyttet tidspunkt? Sendte nettopp et brev om det jeg også, og er usikkert på om det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå