Gå til innhold

Topptur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig fjellterreng, som får det til å rykke i føtter som lengter etter å sette utfor i telemarkstil.

Jeg har konvertert fra telemark til randone, og angrer ikke på det.

Lenke til kommentar

Jeg vel ikke helt om det faller i god jord når jeg foreslår en beskjæring nede på Ca. 8 cm sett på min 32 tommers skjerm slik at du får diagonalen som nå går ut på venstre ramme ut på nedre. men det måtte i såfall bli en V2 for du har jo også i denne versjonen diagonale

linje inn fra høyre kortside og ut på nedre langside.

Beskjæringsforslaget ville nok samtidig fordre en halvering av himmelen også slik at det blir et helt annet bilde. men det er nå en gang slik at et bilde har ofte mange versjoner i seg.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg vel ikke helt om det faller i god jord når jeg foreslår en beskjæring nede på Ca. 8 cm sett på min 32 tommers skjerm slik at du får diagonalen som nå går ut på venstre ramme ut på nedre. men det måtte i såfall bli en V2 for du har jo også i denne versjonen diagonale

linje inn fra høyre kortside og ut på nedre langside.

Beskjæringsforslaget ville nok samtidig fordre en halvering av himmelen også slik at det blir et helt annet bilde. men det er nå en gang slik at et bilde har ofte mange versjoner i seg.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her.

Roar

Takker for beskjæringsforslag. Sjøl hadde jeg håpet å få fjellet mer til høyre, men da ville sola kommet med i dette vidvinkelperspektivet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...