seda Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei! Jeg sliter med endringer i volumet på min Apple TV3. Dette gjelder kun når jeg ser filmer jeg har liggende i iTunes mappen som jeg ser via "Datamaskiner" (Home sharing) på ATV3. Filmer jeg har kjøpt i iTunes varierer enormt mye i volum ettersom hvor mye "lyd" som er på det som skjer i bildet. Er det en stille scene med lav prat så går lyden drastisk ned, og er det en scene med musikk, skyting eller lignende der det skal være høyt volum så fyker volumet opp til der jeg hadde satt det i utgangspunktet. Jeg har en MBA 2013 modell, en Apple TV3 og en ASUS RT-N66U router. Jeg finner ikke ut hvorfor lyden varierer sånn og det driver meg fra vettet og er ekstremt irriterende da jeg sitter med fjernkontrollen i hånda og justerer volumet hele tiden mens jeg ser film. Jeg har optisk lyd ut fra ATV3 til en lydplanke. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
seda Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Bumper denne. Har prøvd å skru på autojustering av volum uten hell, og også å skru av dolby options i aTV menyen, også uten hell. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå