Jimmyag Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kvitblikvatnet i Fauskekommunen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Et fint Nordlands bilde Jimmyag, kanske lit mindre himmel M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Et fint Nordlands bilde Jimmyag, kanske lit mindre himmel M v h Leif Ikke et måste med kutt, er å fint slik det er Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Rent og vakkert landskapsbilde. 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Et fint Nordlands bilde Jimmyag, kanske lit mindre himmel M v h Leif Ja,men jeg tenkt å ikke ha formye vann.Ellers tusen takk for komentaren Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ikke alle liker å klone i naturbilder slik jeg gjør så derfor tar jeg forbehold når jeg nevner bortkloning av kvistene i venstre bildekant på oversiden av den mørke åsen. Kanskje er det også litt av min hang til panoramaformater som får meg til å tenke halvering av himmelen sett ute i kantene. Da senkes betrakters blikk og dybdefølelsen øker. Utover dette et absolutt likandes naturbilde. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Et fint Nordlands bilde Jimmyag, kanske lit mindre himmel M v h Leif Ja,men jeg tenkt å ikke ha formye vann.Ellers tusen takk for komentaren Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg