Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten

Tviler på at Liverpool supporterne synker ned på Man United supporterens nivå. Få klubber som er så ufyselige som Man United og det klarte de å bevise nok en gang i går, både på og utenfor banen.

Du har virkelig peiling altså. Begge leire er like ille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt.

Ja, det skal jeg ikke si noe om for da var jeg ikke født.

Mulig jeg ikke har fulgt med godt nok med i det siste, men jeg har ikke hørt noe om at disse fæle sangene har blitt sunget på flere år så jeg trodde faktisk både Liverpool og Man Utd fansen hadde sluttet med det tullet. Derfor blir det ganske provoserende når de tydeligvis prøver å by opp til dans igjen. Håper Liverpool takker høflig nei og synger ordentlige supporter sanger på Old Trafford.

Disse sangene har blitt sunget i alle år fra begge leire og kommer til å bli sunget i uoverskuelig fremtid. Pool-supporterne sang selvfølgelig om München i går, men ikke alltid man hører alt gjennom TV-skjermen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt. 

Mulig jeg ikke har fulgt med godt nok med i det siste, men jeg har ikke hørt noe om at disse fæle sangene har blitt sunget på flere år så jeg trodde faktisk både Liverpool og Man Utd fansen hadde sluttet med det tullet. Derfor blir det ganske provoserende når de tydeligvis prøver å by opp til dans igjen. Håper Liverpool takker høflig nei og synger ordentlige supporter sanger på Old Trafford.

Da følger du ikke med i det hele tatt for å si det sånn. Pool har sunget Munchen sanger, og United har sunget Hillsborough sanger, så det er veldig greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da følger du ikke med i det hele tatt for å si det sånn. Pool har sunget Munchen sanger, og United har sunget Hillsborough sanger, så det er veldig greit.

Vel da er det synd for United fansen da at media over hele verden har hatt så enormt fokus på akkurat denne episoden. Leste nettopp at det var 700 millioner som så kampen så det var ikke det akkurat det lureste å synge sånne møkka sanger akkurat da. Setter ikke akkurat klubben i noe bedre lys for å si det sånn. Håper og tror Liverpool fansen ikke gjør det samme på Old Trafford fordi det kommer til å være like mange som ser på da også.

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar

Det er sikkert Liverpoolfans som synger om Munchen, men jeg har ikke klart å oppfatte dette gjennom TV-lyden i alle fall.

Hører klart og tydelig "Fields of Anfield Road" på Old Trafford når de spiller der.

I går gikk det jevnt i "Murderes", "Always the victims", "Gave it to Demba Ba", "You'll Never Get A Job" osv osv, fra start til slutt.

Jeg skjønner det ikke.
Dette er laget i England som matcher Liverpool når det kommer til suksess, i alle fall i hjemlig serie/cup.

De har like mange legender, like mye å synge om, men kommer nesten utelukkende med oppgulp om motstander istedenfor å synge for sitt eget lag.

Hadde de stått der og sunget halsene sine såre om eget lag ville de kommet relativt godt ut av det, men det blir så nedverdigende når de holder på som de gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Always the Victim" passer jo så inderlig bra, det beviser dere jo nå i denne tråden. Pool-fansen er like ille som United-fansen, det er det bare å innse først som sist.

Jeg har enda et eksempel på idiotsupportere hvor begge sider er like ille: Scotsman igår. en liten gjeng poolsupportere sitter ved et bord. En av gruppen har stolt på seg pooldrakt(som er fair nok det). Når pool scorer, reiser han seg opp og prøver å terge på seg så mange av United-supporterne i lokalet. En stor bamse av en supporter trigger noe jævlig på dette her(dumt nok), og etter en stund med mer terging, så kommer det nesten til håndgemeng. Ja, det er idiotisk av United-supporteren, men det er faen meg like idiotisk av pool-supporteren. 

Konklusjon: Det er en hel haug av shitty supportere på begge sider av gjerdet, og vi er like gode(dårlige). 

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vel da er det synd for United fansen da at media over hele verden har hatt så enormt fokus på akkurat denne episoden.

Har ikke hørt et ord om det før du presenterte det hele som breaking news.

Leste nettopp at det var 700 millioner som så kampen så det var ikke det akkurat det lureste å synge sånne møkka sanger akkurat da.

700 millioner? Kom gjerne med håndfaste tall på 700 fuckings millioner så kampen.

Setter ikke akkurat klubben i noe bedre lys for å si det sånn.

Det er kun du i hele verden som har reagert på det så klubben skal nok klare å riste av seg den negative omtalen du har gitt dem på et norsk diskusjonsforum.

Håper og tror Liverpool fansen ikke gjør det samme på Old Trafford fordi det kommer til å være like mange som ser på da også.

Hvor mange ganger må jeg si at JO, Liverpool-supporterne kommer til å synge om München neste uke. Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Vel da er det synd for United fansen da at media over hele verden har hatt så enormt fokus på akkurat denne episoden.

Har ikke hørt et ord om det før du presenterte det hele som breaking news.

Leste nettopp at det var 700 millioner som så kampen så det var ikke det akkurat det lureste å synge sånne møkka sanger akkurat da.

700 millioner? Kom gjerne med håndfaste tall på 700 fuckings millioner så kampen.

Setter ikke akkurat klubben i noe bedre lys for å si det sånn.

Det er kun du i hele verden som har reagert på det så klubben skal nok klare å riste av seg den negative omtalen du har gitt dem på et norsk diskusjonsforum.

Håper og tror Liverpool fansen ikke gjør det samme på Old Trafford fordi det kommer til å være like mange som ser på da også.

Hvor mange ganger må jeg si at JO, Liverpool-supporterne kommer til å synge om München neste uke.

Vurderte lenge om jeg skulle gidde å svare på det mest arrogante innlegget jeg har sett på lenge, men jeg har da valgt det.

Du har ikke hørt om det? Okay, nei vel. Du kan lese om det på flere hundre sider på nettet, men jeg plukket ut de meste kjente her. Dessuten har Liverpool.no skrevet et par artikler hvor de nevner dette, men den siden leser neppe du på uansett.

Link:

http://www.independent.ie/sport/soccer/other-soccer/manchester-united-fans-condemned-for-hillsborough-chants-at-anfield-34530672.html

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fc-2-0-manchester-11023612

http://www.givemesport.com/728038-manchester-united-fans-mock-liverpool-with-awful-song-about-hillsborough-disaster

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/vile-hillsborough-chants-condemned-after-7536040

700 millioner er et estimat på hvor mange mennesker som ser disse kampene mellom Liverpool - Man Utd.

Link:

http://www.skysports.com/football/news/11662/9985539/manchester-united-v-liverpool-the-biggest-game-in-football

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3004202/Manchester-United-vs-Liverpool-Real-Madrid-vs-Barcelona-biggest-fixture-world-football.html

Kun jeg som har reagert på det i hele verden? Ja vel.

Og om at Liverpool fansen kommer til å synge om Munchen neste uke vet du ingenting om. Men jeg regner med at vi begge håper det ikke skjer.

EDIT:

Nå ser det ut som United fansen kan bli straffet for syngingen sin også. Gjør meg ingenting.

Link:

http://www.theguardian.com/football/2016/mar/11/uefa-manchester-united-liverpool-europa-league

Endret av Steffen94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Konklusjon: Det er en hel haug av shitty supportere

Hvorfor klarer de ikke å fylle stadion til kamp da, si? Haha hahaha gøy!
Lenke til kommentar

Å påstå United vinner med flaks er veldig uakseptabelt på forum, men de kommentarene til jae-ols er helt greit. Hvorfor det?

Dette spørsmålet går spesielt til Latias.

e; altså, jeg bryr meg ikkr om hvor mye folk hater Pool, bare syns det er forskjellsbehandling her.

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

Å påstå at et lag vinner med flaks ikke uakseptabelt, men når det skjer kamp etter kamp etter kamp med hensikt å trolle så blir det fort uakseptabelt. 

De kommentarene er ikke greit, men så sitter ikke jeg her 24/7 og moderer forumet heller. Rapporter det inn.

On that bombshell, tråden stenges. Tråd til returkampen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1714055

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...