Mr. President™ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, takk! Synd at det ikke vil gjelde i PL og FA-Cupen da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Å Fellaini var bare uheldig med albuene, han kan jo ikke noe for at han er stor... 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hater Fellaini med en passion, men begge to knuffer i den situasjonen der. At liverpoolspilleren velger å legge seg ned å sutre gjør det ikke spesielt stygt. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Var det bare meg eller sang United-fansen "The sun was right, you're murderers" relativt ofte denne kampen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Dette er da ikke noe nytt.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 I neste kamp kommer sikkert hjemmelaget til å gå ut 120% og det kan passe Sturridge bra om han er skadefri. Regner med at det blir en del rom bakover da United må score. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Å tape for det største drittlaget på kloden er katastrofe. Liverpool er bare søppel. Det er en skam hvor dårlige Manchester United var i går. Med slikt spill taper de for hvem som helst. Men det er ille å tape for møkkalager Liverpool. Men de knuser de hjemme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 United knuser neppe noen slik de holder på for tiden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Snip Hva er så dere hvis dere taper mot det største drittlaget på kloden? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 United har aldri vunnet fem kamper på rad mot Liverpool. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Fellaini er en bråkebøtte. Håper han får rødt for oppførselen sin i går. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten Tviler på at Liverpool supporterne synker ned på Man United supporterens nivå. Få klubber som er så ufyselige som Man United og det klarte de å bevise nok en gang i går, både på og utenfor banen. Endret 11. mars 2016 av Steffen94 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Fellaini er en bråkebøtte. Håper han får rødt for oppførselen sin i går. Virkelig? Er jo bare en fordel for alle andre om han spiller. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten Tviler på at Liverpool supporterne synker ned på Man United supporterens nivå. Få klubber som er så ufyselige som Man United og det klarte de å bevise nok en gang i går, både på og utenfor banen. Kødder du med meg? Haha, dette er noe av det dummeste jeg har lest på LANG LANG tid. Pool fansen synger jo om Munchen støtt og stadig. På tide å våkne opp. United fans er noen idioter når de synger om Hillsborough etc, og Pool fansen er like ille når de synger om Munchen. Vil jo bare minne om at Poolfansen "begynte". Ikke at det unnskylder noentingsomhelst, men dere trenger ikke late som om det bare er englebarn hos poolfansen. 5 Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Vil jo bare minne om at Poolfansen "begynte". Har du noe som helst bevis for det du sier der? Eller er det bare ønsketenking? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt. Endret 11. mars 2016 av Hansoen 3 Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt. Ja, det skal jeg ikke si noe om for da var jeg ikke født. Mulig jeg ikke har fulgt med godt nok med i det siste, men jeg har ikke hørt noe om at disse fæle sangene har blitt sunget på flere år så jeg trodde faktisk både Liverpool og Man Utd fansen hadde sluttet med det tullet. Derfor blir det ganske provoserende når de tydeligvis prøver å by opp til dans igjen. Håper Liverpool takker høflig nei og synger ordentlige supporter sanger på Old Trafford. Endret 11. mars 2016 av Steffen94 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Fellaini er en bråkebøtte. Håper han får rødt for oppførselen sin i går. Virkelig? Er jo bare en fordel for alle andre om han spiller. Fordel absolutt, men dessverre blir nivået på underholdningen langt under pari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg