Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten

Lenke til kommentar

Å tape for det største drittlaget på kloden er katastrofe. Liverpool er bare søppel.  Det er en skam hvor dårlige Manchester United var i går. Med slikt spill taper de for hvem som helst. Men det er ille å tape for møkkalager Liverpool. Men de knuser de hjemme. 

Lenke til kommentar

Ville ikke overasket meg, og da kommer idiotene fra Liverpool å ta igjen med Munich-chants på torsdag. Briter er bedriten

Tviler på at Liverpool supporterne synker ned på Man United supporterens nivå. Få klubber som er så ufyselige som Man United og det klarte de å bevise nok en gang i går, både på og utenfor banen.

Endret av Steffen94
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tviler på at Liverpool supporterne synker ned på Man United supporterens nivå. Få klubber som er så ufyselige som Man United og det klarte de å bevise nok en gang i går, både på og utenfor banen.

Kødder du med meg? Haha, dette er noe av det dummeste jeg har lest på LANG LANG tid. Pool fansen synger jo om Munchen støtt og stadig. På tide å våkne opp. United fans er noen idioter når de synger om Hillsborough etc, og Pool fansen er like ille når de synger om Munchen. Vil jo bare minne om at Poolfansen "begynte". Ikke at det unnskylder noentingsomhelst, men dere trenger ikke late som om det bare er englebarn hos poolfansen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar

Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt. 

Endret av Hansoen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynte, som i at Poolfansen sang om Mucnhen ulykken i flere tiår før Hillsborough(siden det var lenge før), og da er det jo ikke unaturlig at Unitedfansen tar igjen for å si det sånn, selv om begge deler er uakseptabelt. 

Ja, det skal jeg ikke si noe om for da var jeg ikke født.

Mulig jeg ikke har fulgt med godt nok med i det siste, men jeg har ikke hørt noe om at disse fæle sangene har blitt sunget på flere år så jeg trodde faktisk både Liverpool og Man Utd fansen hadde sluttet med det tullet. Derfor blir det ganske provoserende når de tydeligvis prøver å by opp til dans igjen. Håper Liverpool takker høflig nei og synger ordentlige supporter sanger på Old Trafford.

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...