D_coy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Trenger litt hjelp til NFSU.. når jeg prøver å starte spillet "flimrer" bare skjermen (blir svart i to sek) å så er jeg tilbake i windows.. Har sjekka at spillet ikke kjører i bakgrunnen, har oxo innstallert nyeste drivere til : DirectX, skjermkort(radeon 9700 pro), og nyeste via-chipset drivere noen som glupe hoder som har en løsning på dette hadde jeg blitt evig takknemlig D_coy Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Gjør det samme som i demoen, skift til Engelsk(australia) i regionale instillinger(instillinger for region og språk, kontrollpanel). Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 fader... har det samme problemet her... og har hørt at mange andre har det også... uff... kjedelige greier..... :grine: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har et annet problem: Etter å ha kommet til Andre løpet i den første tournamenten. Låser spillet seg (enten ved svart skjerm eller bildet fryser). Har testet å installere Ati-drivere på nytt. Har siste Via 4in1 drivere også. Noen andre som har samme problem? Testet spillet på en annen maskin. Der funket det fint. Lenke til kommentar
Soldier Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har kommet en patch, den fikser vel slikt... har ikke testet selv ennå... Soldier... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er spillet kommet ut til pc da? eller lukter jeg pirat kopi? trodde ikke dkom ut før 28........... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det kommer ut på torsdag den 27 Lenke til kommentar
dvn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det kommer ut på torsdag den 27 Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Gjør det samme som i demoen, skift til Engelsk(australia) i regionale instillinger(instillinger for region og språk, kontrollpanel). Dette må være en av de merkeligste bug-ene jeg har vært borti. Eller kanskje det ganske enkelt er den australske versjonen vi alle har "fått tak i", siden spillet kommer først ut i Australia? Men uansett så funker det fint med australske innstillinger! Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) er spillet kommet ut til pc da? eller lukter jeg pirat kopi? trodde ikke dkom ut før 28........... Enig her... syns det lukter litt piratkopi! Historien er sikkert slik: Noen har kjøpt det i Australia (det har vel komt ut til PC der!?) og installert det, kjeda seg litt og dermed laga en *.iso og sendt ut på nett (DC eller noe slikt) Dette er slik jeg tror det har gått for seg, for jeg vet ikke annet at det kommer 27. eller 27. for PC her i Norge.. Endret 23. november 2003 av rc-marcus Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det kommer ut på torsdag den 27 Hva er problemet? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 For et vannvittig bra spill.. ble akkurat sittende midt uti natta bare på grunn av det.. fyttigr... *grin* *grin* Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 For et vannvittig bra spill.. ble akkurat sittende midt uti natta bare på grunn av det.. fyttigr... *grin* *grin* Må si meg enig der ja! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det kommer ut på torsdag den 27 Synes jeg er rart siden det er i salg nå og har hvert det noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå