Skrapy Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei! Jeg har en Phantom 2 og kunne tenkt å skaffe meg FPV system, med skjerm på kontrollen. Jeg har sett på bilder og videoer av andre "Setups", og det ser ut til at de fleste har black pearl monitor. Spørsmålet mitt er da: Må man ha black pearl monitor, eller vil alle monitor med en video transmitter som passer virke? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Mer eller mindre alle skjermer vil fungere. Bare pass på at skjermen ikke viser blått om den får dårlig signal. Lenke til kommentar
Skrapy Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Mer eller mindre alle skjermer vil fungere. Bare pass på at skjermen ikke viser blått om den får dårlig signal. OK! Takker for svar! Ja den skjermen jeg titter på har "No blue screen" funksjon! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 bestilte akkurat denne http://www.banggood.com/Httpwww_ebay_comitmWireless-32CH-5-8G-600mW-A-V-Transmitting-Receiving-p-975775.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå