sagnus Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg har reservert hotell i Tyskland jeg skulle ha avbestilt. Jeg er litt usikker på hva betingelsene er på denne reservasjonen, men det står noe om visse prosentsatser på antall dager før reservasjonene kanselleres på nettsiden. Men jeg har ikke forhåndsbetalt. Så jeg lurer på om jeg kan kansellere, men får jeg evt regning i posten? Kan jeg bli rettsforfulgt i Norge, eller Tyskland hvis jeg ikke betaler? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bestilte du direkte til hotellet eller via en bokingside? Lenke til kommentar
sagnus Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Bestilte du direkte til hotellet eller via en bokingside? Hotellet direkte. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Da er det opp til de vilkårne du godtok når du reserverte. Som regel så krever dem at du oppgir visa kort nummeret. I såfall så vil dem trekke det angitte beløpet i kontrakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå