Ulv Sandberg Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Waiting for mom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Stilig komp, og en flott profil på bisken. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fin positur. Ser alltid litt sørgmodige ut denne hunderasen. Venter på noen gjør den sikkert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fint bilde Ulv! Ikke tvil om at det er en som venter her nei! Hvis jeg skal pirke på noe, så er det den lille sorte steinen helt nede i høyre hjørne, den kunne vært klonet bort kanskje? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Enig, stilig komp M v h Leif Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Takker for kommentarer. Mitt hovedmål med dette bildet, var å prøve og utnytte det negative rom, for å fremheve de to hovedelementer i bildet, hund og avløpsrør. mvh Ulv Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Flott bilde, Ulf, med modell som overbeviser. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Takker så mye Trond Olav! (navnet er Ulv, ikke Ulf :-) ) mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Kunne kanskje fått litt lenger band, men det er jo ikke fotografens problem. Kan være et nytt bilde dette, men det minner meg om noe jeg har sett fra deg tidligere. God balanse mellom det sorte avløpsrøret og elementet hunden er bundet i. Gord skarphet i fint lys gir gode farger og detaljer. Utsnitt og komp er det lite å si på når jeg unntar en liten mørk sak nede i høyre hjørnet som jeg ville fjernet - hvis jeg ikke hadde oversett den da. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Takker for kommentar Roar, har hatt det på Dotten for noen år siden (har for øvrig avsluttet min konto der), steinen synes jeg ikke ødelegger helheten, så den kan være der for min del. mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg