Gå til innhold

Uncharted-4 Beta i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet å få teste ett par timer før 12 timers skiftet i natt, men finner ingen kamper. Har bare fått målt igjennom opplæringsbiten nå.

Krisetreg matchmaking!

Hmm det var jo rart,spilt i hele dag uten problemer.

Tar noen minutter å finne match første gang eller hvis du går ut av en lobby og inn igjen men ellers ingen problemer.

Trenger ikke PSN+ for å teste heller,åpen for ALLE.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar

Fikk kjørt noen runder etter hvert :) Og det gleder meg at skytingen omsider virker å være veldig forbedret, jeg syns jo hele denne mekanikken er rent søppel i de foregående spillene da. Men syns lyder og våpen omsider virket å ha litt "punch" og det bidrar til en del mere skyteglede, som jo denne serien aldri har hatt i mitt hode, og det har jo primært sett vært hjernedød action fra A-Å. Det betyr ikke at jeg ønsker samme mengde med grusomme bølger på bølger med fiender som en må slakte for progresjon..her har ND mye å bevise når det kommer til enspiller gameplay design.

Positivt førsteinntrykk selv om det bare ble en knapp time da. Om jeg blir å spille dette online noe særlig tviler jeg litt på, kommer ann på oppslutningen med kjente. Er ikke helt solgt på disse magiske tilleggene da, det kunne jeg forøvrig vært foruten, men det vil kanskje være valgmuligheter på den fronten i fullversjonen også?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...