Spill&Dill Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ingen andre som spiller?Tester nå før betaen slutter i kveld/natt.Aldri vært noen fan av MP i denne serien men dette var morro Gleder meg enda mere til mai nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Hadde håpet å få teste ett par timer før 12 timers skiftet i natt, men finner ingen kamper. Har bare fått målt igjennom opplæringsbiten nå. Krisetreg matchmaking! Endret 6. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Hadde håpet å få teste ett par timer før 12 timers skiftet i natt, men finner ingen kamper. Har bare fått målt igjennom opplæringsbiten nå. Krisetreg matchmaking! Hmm det var jo rart,spilt i hele dag uten problemer. Tar noen minutter å finne match første gang eller hvis du går ut av en lobby og inn igjen men ellers ingen problemer. Trenger ikke PSN+ for å teste heller,åpen for ALLE. Endret 6. mars 2016 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Fikk kjørt noen runder etter hvert Og det gleder meg at skytingen omsider virker å være veldig forbedret, jeg syns jo hele denne mekanikken er rent søppel i de foregående spillene da. Men syns lyder og våpen omsider virket å ha litt "punch" og det bidrar til en del mere skyteglede, som jo denne serien aldri har hatt i mitt hode, og det har jo primært sett vært hjernedød action fra A-Å. Det betyr ikke at jeg ønsker samme mengde med grusomme bølger på bølger med fiender som en må slakte for progresjon..her har ND mye å bevise når det kommer til enspiller gameplay design. Positivt førsteinntrykk selv om det bare ble en knapp time da. Om jeg blir å spille dette online noe særlig tviler jeg litt på, kommer ann på oppslutningen med kjente. Er ikke helt solgt på disse magiske tilleggene da, det kunne jeg forøvrig vært foruten, men det vil kanskje være valgmuligheter på den fronten i fullversjonen også? Endret 6. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Betaen var 20% av ferdig produkt, så da kan vi regne med 12 baner til, 15 totalt. Betaen er også gammel kode, så det ferdige produktet skal være mye bedre. Lover godt, for betaen var konge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ja skulle ønske jeg fikk mere tid til den altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå