Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Naustet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Her velger jeg meg #3 som favoritt. En stram og flott komposisjon, med fine detaljer i skuret og landskapet. Flott serie. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Naustet tæret av tidens tann, men tjener sikkert sin hensikt fortsatt. Fin serie med V2 som en liten favoritt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Flott billedserie i s/hv , v3 ble min favoritt tett fulgt av v1, V2 ble litt mørk på min skjerm men er i så fall lett å justere . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Her velger jeg meg #3 som favoritt. En stram og flott komposisjon, med fine detaljer i skuret og landskapet. Flott serie. Takk for fine ord! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Naustet tæret av tidens tann, men tjener sikkert sin hensikt fortsatt. Fin serie med V2 som en liten favoritt. Mvh Ragnar Du skulle sett inni Ragnar! Totalt kaos! Sikkert etter orkanen som var nylig. Dørene var borte og et rot uten sidestykke inni! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Flott billedserie i s/hv , v3 ble min favoritt tett fulgt av v1, V2 ble litt mørk på min skjerm men er i så fall lett å justere . Mvh Alec Jeg har en lysere variant av V2 også, men jeg syntes denne versjonen ble kulere, den lyse varianten ble så ordinær liksom. Takk for fin kommentar Alec! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ikke like sikker på V1 og hvertfall ikke V4, men V2 og V3 er jeg litt inne på tanken av å tilsette støy så de får et enda mer røfft uttrykk. Fin serie som den er også så det er sagt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg