dyre Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 jeg har allerede lagt opp noen poster anngående pc'en min som jeg har bygget, men som ikke funker helt slik som den skal. jeg har sendt inn div. datakomponenter til testing, men alt har vist seg å funke bra. derfor vurderer jeg nå sterkt å sende inn hele pc'en til rep. jeg bor i hamar og har snakket med folk på el-kjøp anngående det å sende inn pc'en til rep. de ville da ikke ha inn min, men henviste meg heller til "infocare" som ligger i moelv siden det er disse som reparerer det el-kjøp ikke klarer å fikse. er det noen som har noe syn på dette? burde jeg sende den inn dit fortest mulig, eller finnes det noen andre løsninger nærme hamar? orker ikke sende den inn til komplett.no i sandefjord da jeg er litt nervør for frakten gjennom posten osv. og selvsagt for hvor mye det koster å sende den inn.... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 infocare tar såvidt jeg vet ikke rep av privatpersoner sine egne pcer, men det skader vel ikke å ringe og høre. www.infocare.no Lenke til kommentar
dyre Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Jo. jeg har alt sendt email med dem å spurt, og dette gjør de. men det er svinaktig dyrt... 850,- i timen... men da håper jeg i hvertfall at de ikke fakturerer så veldig mye mer enn 1 time også.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fakturerer de deg kun EN time så er du veldig HELDIG Liksom.. ta inn en og en komponent.. sjekke og teste, legge inn windows på nytt for å teste om det er ustabilt osv.. går fort mye mer enn en time Lenke til kommentar
dyre Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 veit, men det er jo lov å håpe. hørte om en kamerat av meg som bare hadde fått fakturert for bare en time etter å ha gjort det samme. men det er jo fortsatt dyrt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Send den inn til komplett eller få ein lokal data nerd til og hjelpe deg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 kopisen din kjenner sikker en som kjenner en som kjenner en som kjenner en fikser pc'er for en billig penge...slik måtte jeg gjøre...betalte bare 250 kr timen jeg :) og det er billig da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå