sabelpikk Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei alle studieinteresserte!Jeg søker på en rekke fag gjennom samordna opptak, men skal også levere en søknad på et felt gjennom søknadsweb. Er det noen som vet om jeg da står "i to køer", og potensielt kan få tildelt plass på både det jeg søker på gjennom samordna opptak og det som søkes på gjennom søknadsweb?På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Er det noen som vet om jeg da står "i to køer", og potensielt kan få tildelt plass på både det jeg søker på gjennom samordna opptak og det som søkes på gjennom søknadsweb? Du står i to køer, og erfaringsmessig (fra NTNU) kan man få tildelt inntil to plasser (ene fra internt opptak, den andre gjennom Samordna opptak). Ved NTNU søker man på internt opptak pr. fakultet, som innebærer at man potensielt kan stå i ganske mange køer – selv om man bare kan få én plass ved internt opptak. 1 Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Er det noen som vet om jeg da står "i to køer", og potensielt kan få tildelt plass på både det jeg søker på gjennom samordna opptak og det som søkes på gjennom søknadsweb? Du står i to køer, og erfaringsmessig (fra NTNU) kan man få tildelt inntil to plasser (ene fra internt opptak, den andre gjennom Samordna opptak). Ved NTNU søker man på internt opptak pr. fakultet, som innebærer at man potensielt kan stå i ganske mange køer – selv om man bare kan få én plass ved internt opptak. Takk for svar! Solid upvote til deg! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Vil legge til at dersom dette er veldig viktig for deg, bør du høre direkte med den aktuelle institusjonen. Dette gjelder også om det er NTNU, siden NTNU for tiden er i en fusjonsprosess der det gjøres store endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå