--Pr3DaToR-- Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei, Er ny med hjemmekino anlegg, trenger noen tips til disse høytalerene da jeg ønsker å kjøpe 1 par. Har nå en Denon AVR-X520BT, klarer den jobben eller ikke? Forstår meg ikke helt på hifi watt osv. enda. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Selvsagt klarer den jobben, men den vil være langt unna optimalt. Heldigvis er Klipsch RF-serie rimelig lettdrevne, så du vil til og med få ganske høy lyd. Men som sagt, kvalitetsmessig blir det et stykke unna toppen. Dessverre har ikke denne surroundforsterkeren pre-out, så du får ikke utvidet med ekstra effekttrinn. Men greit å starte et sted, så håper jeg du får høre hva de virkelig kan gi et sted med skikkelig forsterkeri. Lenke til kommentar
--Pr3DaToR-- Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Selvsagt klarer den jobben, men den vil være langt unna optimalt. Heldigvis er Klipsch RF-serie rimelig lettdrevne, så du vil til og med få ganske høy lyd. Men som sagt, kvalitetsmessig blir det et stykke unna toppen. Dessverre har ikke denne surroundforsterkeren pre-out, så du får ikke utvidet med ekstra effekttrinn. Men greit å starte et sted, så håper jeg du får høre hva de virkelig kan gi et sted med skikkelig forsterkeri. Takk for det. Ville bare høre med noen som har greie på dette. Tanken var ikke noe festival lyd her i stua da det er en unge i naborommet og naboer tett på Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Selvsagt klarer den jobben, men den vil være langt unna optimalt. Heldigvis er Klipsch RF-serie rimelig lettdrevne, så du vil til og med få ganske høy lyd. Men som sagt, kvalitetsmessig blir det et stykke unna toppen. Dessverre har ikke denne surroundforsterkeren pre-out, så du får ikke utvidet med ekstra effekttrinn. Men greit å starte et sted, så håper jeg du får høre hva de virkelig kan gi et sted med skikkelig forsterkeri. Takk for det. Ville bare høre med noen som har greie på dette. Tanken var ikke noe festival lyd her i stua da det er en unge i naborommet og naboer tett på Skjønner. Problemet med en svakere forsterker er ofte at det er de morsomme delene som forsvinner først, som god og definert bass og luftig mellomtone og diskant. Lyden blir liksom litt komprimert med lite kraft, altså uavhengig av volum. Og skrur man opp blir Klipsch fort ganske skarp i hornet. Men som sagt, start slik og om du har sjansen og interessen så får du lånt deg noe heftigere etter hvert og se om det gir noe du er villig til å betale mer for. Det kan fort bli spennende, men enda fortere dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå