NeoGeo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvordan er powerColor 9800 non-pro sammenlignet med 9800PRO? Er det mulig og oppdatere biosen e.l slik at det blir en PRO versjon? Jeg spør pga komplett ikke har -PRO versjonen inne akkurat nå. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Les denne threaden du. Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) har BAD erfaring med ATI , det gav me sApass spooken at jeg styrer unna de korta.. Gaar jeg glipp av noe? Hvem vet.. Men tror jeg satser paa FX5900. Faar se. Takk for alt av svar.. Synd det var saa mange ATI fanatikere her.. som ikke kunne gi meg n0ytralt svar Men , er det noen som mener at dem vet om et bedre kort enn Gainward FX 5900 ultra 256DDR .. lemme know Edit : Men , er det noen som mener at dem vet om et bedre kort enn Gainward FX 5900 ultra 256DDR innen Nvidia FX serien lemme know Endret 23. november 2003 av Gnom2k3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå