Gå til innhold

"Meisebolle"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lassern.

Minstesønnen vår kalte de minste og mest runde fuglene for "kulepipip" når han var liten, - en bra betegnelse, det, også !

Den var virkelig sjarmerende, den lille "meisebollen" du har lagt ut, - skarpheten er aldeles ypperlig og fargene er realistiske !

M v h

Albert

Takk skal du ha, Albert :)

Ja, disse barna får sagt det, enkelt og beskrivende.

Lenke til kommentar

Ser litt smårufsete ut denne, men i "god stand".

Flott fugleportrett.

Mvh Ragnar

Takk for det, Ragnar :) Ja, frisk som en fisk så det ut som, men en smule rotete. Så passer den jo godt med bakgrunnen. :) Jeg har ikke noen fin foringsplass. Bare et eldgammelt plommetre som ikke har sett en grensaks på mange år. :)

Lenke til kommentar

Lurvete og oppblåst denne "svensken" men skarp og detaljert er'n med sine fine karakteristiske farger.

Fuglen perfekt plassert i flata, men jeg synes ikke øvre delen gir noe til bildet så ville tatt en beskjæring akkurat i "kneleddet" på kvisten som ender opp rett foran nebbet. Da vil det likevel gjenstå mer enn nok miljø i bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Lurvete og oppblåst denne "svensken" men skarp og detaljert er'n med sine fine karakteristiske farger.

Fuglen perfekt plassert i flata, men jeg synes ikke øvre delen gir noe til bildet så ville tatt en beskjæring akkurat i "kneleddet" på kvisten som ender opp rett foran nebbet. Da vil det likevel gjenstå mer enn nok miljø i bildet.

Roar

Takk for konstruktiv kommentar, Roar. :)

Men jeg må være litt uenig i beskjæringsforslaget. Fuglen trenger flata som den er for å være perfekt plassert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...