Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Grønnfinkhann ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Nydelig mykt lys og fine farger på denne karen. Bra gjengivelse fra Tamronen. Vakkert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Helt strøkent ! Knallfint! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei man Albert. Jättefin grönfink. Kæmpeflott grønnfink. Nice Greenfinch ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Nydelig mykt lys og fine farger på denne karen. Bra gjengivelse fra Tamronen. Vakkert. Hei, Lassern. Mange takk for fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Superfin !! Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Helt strøkent ! Knallfint! Hei, Nils Christian. Tusen takk for hyggelig og fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Hei man Albert. Jättefin grönfink. Kæmpeflott grønnfink. Nice Greenfinch ? M v h Leif ? Hei, Leif. Mange takk / tack / thanks for hyggelig tilbakemelding ! Håper formen er bedre i dag, og ha fortsatt god bedring ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei man Albert. Jättefin grönfink. Kæmpeflott grønnfink. Nice Greenfinch ? M v h Leif ? Hei, Leif.Mange takk / tack / thanks for hyggelig tilbakemelding ! Håper formen er bedre i dag, og ha fortsatt god bedring ! M v h Albert. Hei igjen Albert Bare hyggelig ? Lit bedre men sitter hart i ? jobber me viruskiller, antibiotika ? Mange som er dårlige nå så man er ikke alene ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg bøyer meg i støvet! Utrolig bra gjort! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Hei man Albert. Jättefin grönfink. Kæmpeflott grønnfink. Nice Greenfinch ? M v h Leif ? Hei, Leif.Mange takk / tack / thanks for hyggelig tilbakemelding ! Håper formen er bedre i dag, og ha fortsatt god bedring ! M v h Albert. Hei igjen Albert Bare hyggelig ? Lit bedre men sitter hart i ? jobber me viruskiller, antibiotika ? Mange som er dårlige nå så man er ikke alene ? M v h Leif ? Hei, Leif. Ja, - nå er det influensatider, så det er bare å håpe at man slipper unna ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg bøyer meg i støvet! Utrolig bra gjort! Hei, Helene. Tusen takk for fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Strålende bilde av grønnfinken. På 350mm er objektivet i allfall superskarpt ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Flott komponert med en fin bokeh , detaljert og med fine farger og et fint lys . En vakker fugl , veldig levende avbildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Mine har ikke dukket opp enda. Men de kommer nok for å krangle før eller senere. Siden du i likhet med meg ikke barberer deg sett ut fra profilbildet ditt kan du jo la den få være i fred med sin skarphet perfekt plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Strålende bilde av grønnfinken. På 350mm er objektivet i allfall superskarpt ! Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det skal bli spennende å få testet 150-600-objektivet på det lengste brennviddeområdet . M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Utmerket!!! Hei, MotoG. Mange takk for fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Flott komponert med en fin bokeh , detaljert og med fine farger og et fint lys . En vakker fugl , veldig levende avbildet . Mvh Alec Hei, Alec. Tusen takk for fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg