AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei! Jeg har i en ukes tid nå plutselig fått mensen smerter nå og da uten at mensen kommer. Det har kommer farget slim, men det er det. Jeg føler også at jeg må spise så og si hele tiden, for hvis jeg ikke gjør det føler jeg at all energi forsvinner og jeg blir kvalm. Jeg føler at jeg må kaste opp, men samtidig så må jeg ikke det. Noen som vêr hva det kan være? Anonymous poster hash: 30572...5f4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Det skal også sies at med engang jeg står/sitter/går for lenge blir jeg ekstremt sliten. Jeg har også flere ganger fått følelsen av at jeg skal besvime. Propper i ørene, numne hender og svimmel som bare rakkeren.. Anonymous poster hash: 30572...5f4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Du bør ta en graviditetstest om det er mulig at du er gravid (dvs. hatt sex). Anonymous poster hash: 4f4ea...485 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Får ta en test for sikkerhets skyld, men nå kom plutselig mensen.. Og det skikkelig å.. Anonymous poster hash: 30572...5f4 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei! Jeg har i en ukes tid nå plutselig fått mensen smerter nå og da uten at mensen kommer. Det har kommer farget slim, men det er det. Jeg føler også at jeg må spise så og si hele tiden, for hvis jeg ikke gjør det føler jeg at all energi forsvinner og jeg blir kvalm. Jeg føler at jeg må kaste opp, men samtidig så må jeg ikke det. Noen som vêr hva det kan være? Anonymous poster hash: 30572...5f4 Ta en graviditetstest. Jeg hadde det sånn da jeg var gravid med et av barna mine. Først trodde jeg at jeg fikk mensen. Jeg blødde. Og så etterpå så ble det sånn at jeg fikk farget blodig slim i ca 3 måneder. Jeg var gravid tross farget slim. Fødte et velskapt barn. Ta en test ! Lykke til 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Hei! Jeg har i en ukes tid nå plutselig fått mensen smerter nå og da uten at mensen kommer. Det har kommer farget slim, men det er det. Jeg føler også at jeg må spise så og si hele tiden, for hvis jeg ikke gjør det føler jeg at all energi forsvinner og jeg blir kvalm. Jeg føler at jeg må kaste opp, men samtidig så må jeg ikke det. Noen som vêr hva det kan være? Anonymous poster hash: 30572...5f4 Ta en graviditetstest. Jeg hadde det sånn da jeg var gravid med et av barna mine. Først trodde jeg at jeg fikk mensen. Jeg blødde. Og så etterpå så ble det sånn at jeg fikk farget blodig slim i ca 3 måneder. Jeg var gravid tross farget slim. Fødte et velskapt barn. Ta en test ! Lykke til Tusen takk! Trodde jeg fikk mensen i går, men det stoppa like fort som det begynte. Så jeg får ta en test Anonymous poster hash: 30572...5f4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå