Gå til innhold

Goop spørsmål

diversity

Anbefalte innlegg

hei.. fant ikke en riktig plassering for dette emne (moderator kan flytte hvis han vil)..

Hva er lurt å rense prosessorenen med?Jeg har lest goop-guiden, og der står det isopropanol. Men er det noe mer "husholdningsvennlige" ting som man kan rengjøre med? trenger man rengjøre en ny prosessor?

mvh Erik :nice:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk, og du vil finne. For øvrig kan du gjerne benytte kondensfjerner fra ESSO. Funker som SNUS! :)

Denne er feilpostet, og siden jeg er i godlyne i kveld skal jeg flytte i stedet for å stenge. Neste gang kan du forsøke å browse litt flere kategorier enn "hardware". :D

Lenke til kommentar
Hei

La på ett lag med AS5 i går kveld. Og da rappa jeg negllakkfjernærn til kjærringa.

Fungerer fint som f***. Rent og pent ble det.

anbefaler ikke dette. Neglelakkfjerner inneholder masse fuktighetsgivende stoffer for at neglene ikke skal bli så tørre/sprø. Var ik gamle dager at negllakkfjerner var ren aceton, ;)

Dessuten er negllakkfjerner ganske mye dyrere pr. liter enn å gå på bensinstasjonen eller en malerbutikk å kjøpe isopropanol eller aceton, så det er ikke sikkert "kjærringa" blir så veldig blid ;)

Lenke til kommentar
Hei

La på ett lag med AS5 i går kveld. Og da rappa jeg negllakkfjernærn til kjærringa.

Fungerer fint som f***. Rent og pent ble det.

anbefaler ikke dette. Neglelakkfjerner inneholder masse fuktighetsgivende stoffer for at neglene ikke skal bli så tørre/sprø. Var ik gamle dager at negllakkfjerner var ren aceton, ;)

Dessuten er negllakkfjerner ganske mye dyrere pr. liter enn å gå på bensinstasjonen eller en malerbutikk å kjøpe isopropanol eller aceton, så det er ikke sikkert "kjærringa" blir så veldig blid ;)

Det var jo synd. Hadde sett ett annet sted at det ble brukt se.

Men men, gjort er gjort og elg er elg.

Værste som kan skje er at hele dritten går til ett viss sted.

Lenke til kommentar
anbefaler ikke dette. Neglelakkfjerner inneholder masse fuktighetsgivende stoffer ...

Se det på andra hållet.

Vad har goop för uppgift?

- Jo, att överföra värme.

Hur fungerar det?

- Den har (mycket) bättre värmeledningsförmåga än den luft den tränger undan.

Vad är det för fel på olja/fuktighetsbevarande ämnen?

- De har inte fullt så bra värmeledningsförmåga som goop, men fortfarande bättre än luft.

Alltså, om man använder nagellacksremover så får man oljerester som minskar effekten av goop, men resultatet blir fortfarande betydligt bättre än utan rengöring eller goop.

/Olle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...