Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg tror vi legger den diskusjonen død. Deilig med seier uansett!Mot pardew faktisk, uhyre deilig. Nå er det all eyes on Thursday. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Pardew > Pulis Hadde gjerne sett sistnevnte rykke ned. Endret 6. mars 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hva er det som skjer med Sturrdige? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ingenting som skjer med han. Har vært svak mentalt siden begynnelsen (ref. Stevie biografien). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 For de som mener det var en ashley young av Benteke, se her; Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fy faen for en filming. Tragisk, burde være flau! u mad? Nei hvorfor det? Filmingen er like ubetydelig for meg som Liverpool er, men synes det er trist når fotballen skal ødelegges på denne måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fy faen for en filming. Tragisk, burde være flau!u mad? Nei hvorfor det? Filmingen er like ubetydelig for meg som Liverpool er,. Det vises. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 HHAHAHAHAH GET IN!! :D Pool flakser seg til seier for engangs skyld, akkurat slik som United gjør hver kamp Tidenes troll. Du kommer med slike kommentarer selv har jeg sett, så du har ingenting du skulle ha sagt. Typisk disse unitedguttene å tro de er så mye bedre enn alle andre supportere. Prøver så godt vi kan, men å komme opp til ditt nivå er umulig. Blir som å hoppe etter Wirkola. Du er vertfall best 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Morsomt når VG sin "kommentator" er sikker på at straffen er feil idømt... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 HHAHAHAHAH GET IN!! :D Pool flakser seg til seier for engangs skyld, akkurat slik som United gjør hver kamp Tidenes troll. Du kommer med slike kommentarer selv har jeg sett, så du har ingenting du skulle ha sagt. Typisk disse unitedguttene å tro de er så mye bedre enn alle andre supportere. Prøver så godt vi kan, men å komme opp til ditt nivå er umulig. Blir som å hoppe etter Wirkola. Du er vertfall best Typisk tapermentalitet. PS. Du har allerede jekka deg ned på det samme nivået 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Morsomt når VG sin "kommentator" er sikker på at straffen er feil idømt... Var selv i tvil, men ser av video på VG at han tas med kneet. helt greit dømt, men om alle dommere hadde blåst der er jeg mere usikker på Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 De beste kommentatorene er "aldri" skråsikre men venter heller litt før de er bastante. Det burde han/hun i VG også gjort.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Rufsete kamp. Førsteomgangen var ikke bra nok. Nå så jeg ikke den omgangen da, men høydepunkter viser at Palace dominerte. Veldig heldig mål av Firmino, men spillet deretter er jeg veldig fornøyd med. Straffen til Benteke er billig, men klar. Det er kontakt og dermed straffe. Avgjørelsen kunne gått begge veier. Deilig med seier, nå venter storoppgjøret på torsdag! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Fy faen for en filming. Tragisk, burde være flau!u mad? Nei hvorfor det? Filmingen er like ubetydelig for meg som Liverpool er, men synes det er trist når fotballen skal ødelegges på denne måten.Filming i stor skala så vi vel ikke i PL før på begynnelsen av 2000-tallet med inntog av spillere som Pires og Ronaldo så fotballen er allerede "ødelagt". Forøvrig: Filming = ingen kontakt. Overspilling = minimalt med kontakt og spilleren gjør mest mulig ut av det. Endret 8. mars 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) E: dobbeltpost Endret 8. mars 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå