SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 fy faen det var det. GG! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jaja, Liverpool er ikke i stand til å spille mot lag som legger seg lavt og kompakt. Kan ikke si noe på at Milner fikk sitt andre gule heller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Uff da... der ble deres favorittsignering utvist, men heldigvis har jo Pool fortsatt Origi utpå der så all good, no biggie liksom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Woohoooooo Palace! Hihihi! Er det rart an.xvii troller i United-kamptrådene deres? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Milner, Lallana, Flanagan, Moreno, Emre Can og Mignolet hva faen gjør dere i Liverpool? Tragisk mye dårligere spillere i troppen nå. Orgi er heller ikke noe god spiss ! Faen ta Rodgers. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Woohoooooo Palace! Hihihi! Er det rart an.xvii troller i United-kamptrådene deres? Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Så slutt å syt over han da Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Woohoooooo Palace! Hihihi!Er det rart an.xvii troller i United-kamptrådene deres?Hvis det karakteriseres som trolling så gjør 80% av folk det. Det er forskjell på litt jubling og tydelig gå ut for å provosere. Prøver ikke å provosere, heier bare på CP. Hvis du ser mine andre innlegg her så ser du at jeg har mer å bidra med. Endret 6. mars 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Kan vi ikke prøve Benteke eller Sturridge for Firmino og spille med 2 spisser fremmi der? Endret 6. mars 2016 av oOF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Tror det bare er én eller to personer som syter over det. Personlig synes jeg det er helt innafor, og at det må kunne aksepteres Begge lag er i gjørma, så å slenge litt galgenhumor i retning rivalen må være lov. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ta heller ut Origi. Kjør Firmino og Sturridge som spisser. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Så slutt å syt over han da jeg gjør ikke det, men han provoserer mer enn oss Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Woohoooooo Palace! Hihihi!Er det rart an.xvii troller i United-kamptrådene deres?Hvis det karakteriseres som trolling så gjør 80% av folk det. Det er forskjell på litt jubling og tydelig gå ut for å provosere. Prøver ikke å provosere, heier bare på CP. Hvis du ser mine andre innlegg her så ser du at jeg har mer å bidra med. Har lurt lenge på hvilket lag du heier på... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Liverpool evner aldri å snu en kamp! Havner vi under så har vi tapt. Skjer gang på gang! Det viser bare at spillermateriale i klubben ikke holder mål til de forventningene som stilles. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hahaha, McCarthy... forferdelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Så slutt å syt over han da jeg gjør ikke det, men han provoserer mer enn oss Det er vell strengt tatt opp til hver enkelt å tolke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå