oOF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Flanagan sliter med Bolasie og tempoet. Han må ha blitt treigere etter skaden, selv om han ikke var lynkjapp slik jeg husker han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bearderson virker frisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Må da være gult på Dann! Godt jobbet av origi. Liverpool heldig med tverrskudd Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Blir nok tap igjen som forventet. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Palace er farlig på overganger. Pardew er en luring. Men det er Klopp og. Spennende! Mignolet har virkelig stått frem i starten av kampen idag, Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hvorfor er palace alltid så jæ*** på mot oss?! fss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Fordi liverpool er sårbare på overganger og i luftrommet, som er Crystal Palace største styrker. It's not rocket science Endret 6. mars 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PowerPawn Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Er folk her i denne tråden stort sett av de som har blitt utestengt fra VGD av ulike grunner? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Er folk her i denne tråden stort sett av de som har blitt utestengt fra VGD av ulike grunner? Nei, hvorfor spør du om det? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Er folk her i denne tråden stort sett av de som har blitt utestengt fra VGD av ulike grunner? aldri vært der. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det lukter palace mål lang vei av denne kampen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hvordan man kan mislike origi sterkt skjønner jeg meg ikke på. Gutten jobber hardt, holder ballen og gir ut lure pasninger Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ja Origi er bra. For tiden mye bedre enn Benteke. Benteke blir solgt til sommeren. Passer ikke inn i Klopp sin filosofi tror eg. Men det gjør Origi. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Problemet til Origi er at han alt for sjelden ligger der spissen skal ligge i feltet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hvordan man kan mislike origi sterkt skjønner jeg meg ikke på. Gutten jobber hardt, holder ballen og gir ut lure pasninger Han gjør det meste brukbart nå om dagen, men han kommer aldri til å score mange mål slik han spiller. Men han er en helt annen spiller nå enn i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå