Redaksjonen. Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Møt prepperne; de som overlever når du dør.De er ikke akkurat speidere, men de er alltid beredt (Ekstra) Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Nok en gang klarer dere å lage en artikkel som mangler fungerende Kommentarfelt-lenke. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain! Helt sikkert fordi strømaggregatet de snakker om i kjelleren mest sannsynlig har en datamaskin i seg? Det er slik Tek.no opererer nå for tiden. 2 Lenke til kommentar
Fjodor Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain! Er ikke dette nok teknologi? Kanskje artikkelen "Slik bruker du iPaden din når armageddon kommer" ville passet bedre for deg ;-) 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain! Helt sikkert fordi strømaggregatet de snakker om i kjelleren mest sannsynlig har en datamaskin i seg? Det er slik Tek.no opererer nå for tiden. Ja selvsagt. Så tåpelig av meg å ikke se den Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!Er ikke dette nok teknologi? Kanskje artikkelen "Slik bruker du iPaden din når armageddon kommer" ville passet bedre for deg ;-) Blir mange morsomme kommentarer her Kjør på. Artige folk med artige kommentarer er alltid moro. Ble veldig oppmuntret av å se den lille fjæra blir til noen høns Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Sutrepaver! Jeg synes det var en glimrende artikkel, passer godt inn på tek.no. Men jeg vet nå hvordan andre seg på meg når jeg forteller om mitt hjemmeautomasjonsanlegg. "Litt spesielt, ja"... Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fin og artig artikkel, Funfact; Under krigen og ettertiden var det mangel på duer og andre dyr i Oslo. Man vet aldri når eller hva som kan skje. Er vertfall ikke dumt å ha noen liter vann på lager. Jeg fikk kjenne på dette da vannet rundt der jeg bor gikk til helv****. Når jeg dro på butikken var allerede alt vannet utsolgt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå