torry Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, jeg må kjøpe nye oppladbare batterier til et Olympus Camedia for en kamerat. 4 stk. batterier, 1,2 V. Er det noen som vet ca pris på slike (beklager mangelfull informasjon, har ikke kameraet her). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det oppladbare AA (penlight) batterier du snakker om? Bør være ni-mh typen... styr unna ni-cadmium. En 4 pack med slike koster ca. 150-200 kroner for ett ok merke med 2200 mah eller høyere (jo høyere mah, jo lengre varer de pr. lading). Du får de opp til ca. 2500 mah nå. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Noe slikt? Jeg har 3 sett batterier. - De dyreste er GP 1800mAh, og de varer relativt lenge. Hähnel 2000mAh varer litt kortere og kostet nesten like mye. MEN: Et sett Vanson 1800mAh batterier til 55 kr fra Clas Ohlsson viste seg å vare lenger enn begge de dyre settene tilsammen (!). Mulig jeg var uheldig med GP/Hähnel-batteriene, men jeg ble imponert over at et Clas Ohlsson-sett til 1/4 av prisen varer dobbelt så lenge... Dessuten; stol ikke blindt på antall mAh. Og kjøp heller to billige enn ett dyrt batterisett. Endret 19. november 2003 av anderfo Lenke til kommentar
torry Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Den er god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå