Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kongeørn i tett snødrev. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei, Nils Christian. Skarpt bilde av kongeørnen, til tross for kraftig snøvær ! Posituren, nebbet, klørne, - og ikke minst blikket, forteller at denne rovfuglen er en sterk, modig og dyktig jeger ! Veldig bra timing, Nils Christian ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Fint action bilde Nils Christian ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Tusen takk for kommentarene: Albert og Leif ! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Flott actionbilde. Er litt nysjerrig på valg av blender her, F22. Med større blender, kunne du ha gått ned med ISO. Går ut i fra at støyen i den mørke fjærdrakten skyldes undereksponering med noe høy ISO. Når det er sagt, er kanskje ikke detaljene av største viktighet i et slikt bilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Tusen takk for kommentarene: Albert og Leif ! Mvh N.Chr. Bare hyggelig ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Feiende flott! ...som ble enda flottere på mørk grå bakgrunn.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Positur og det bestemte og skarpe uttrykket med nesten lynende øye er det vesentlige her, og bærer bildet godt. Et meget godt situasjonsbilde av denne majestetiske fuglen. Må være spennende å vente på slike fugler (og dyr) fra fotoskjulet. En stor dose tåmodighet hører nok også med vil jeg tro. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det ligger dramatikk i uttrykket til ørna. Fin formidling av snøværet den befinner seg i. et riktig flott naturbilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Her er vel godord og superlativer allerede brukt opp så det er bare å henge seg på. men for presentasjonen ville jeg brukt grå bakgrunn for å skille bildet fra bakgrunn. Valget kan gjøres nederst på siden der du poster - en liten pil med avansert valg tror jeg det står. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg