Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Amsterdam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kjempefint bybilde. Først syntes jeg lyktestolpen og sykkelen forstyret litt, men så oppdaget jeg at de så absolutt hører med - de fremre elementene gir motivet et fint dybdeperspektiv. Flott fra deg ! Mvh N.Chr. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Kjempefint bybilde. Først syntes jeg lyktestolpen og sykkelen forstyret litt, men så oppdaget jeg at de så absolutt hører med - de fremre elementene gir motivet et fint dybdeperspektiv. Flott fra deg ! Mvh N.Chr. Tusen takk for hyggelig kommentar! Det er jo det lille ekstra som skiller et vanlig bilde fra et bilde man legger litt ekstra merke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 To flotte versjoner hvor jeg velger meg v1 , uttrykket tulipaner i Amsterdam blir ikke helt det samme i s/hv.Selv om det ikke var så mye tulipaner her . Et særdeles stemningsfullt bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 To flotte versjoner hvor jeg velger meg v1 , uttrykket tulipaner i Amsterdam blir ikke helt det samme i s/hv.Selv om det ikke var så mye tulipaner her . Et særdeles stemningsfullt bilde . Mvh Alec Enig i at V1 er det beste bildet. Skulle gjerne vært i Nederland under tulipanblomstringen. Tenk å ta bilde av åkre fulle av blomster!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei, Helene. Nils Christian har formulert det jeg hadde tenkt til å skrive, så jeg "henger meg på" ham ! Jeg foretrekker nok fargeversjonen, - den har mer "gladstemning", synes jeg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Men hvor er tulipanene ? Fint by- og stemningsbilde med en litt særegen forgrunn, men som absolutt er med og preger bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Bortsett fra at jeg ville tatt et skritt til venstre om mulig for å unngå stolpe og sykkelstyre og o' kjærlighet som det jo heter i sangen til seg selv så er det ikke mye å utsette på dette fra både Amster og dammen. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg