AfterGlow Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Bilder og spesifikasjoner til «One M10» har nå lekket.Dette skal være HTCs neste toppmodell Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Bra hvis kameraet får dette designet, rund istedet for firkantet. Det firkantete kamera er i mine øyne direkte stygt. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Lignet en del på M7 bak. Ikke dumt det Lenke til kommentar
Makri Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Den var faktisk veldig lekker. M9 var et steg i feil retning, men denne kan faktisk gjør at jeg bytter ut min M8. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hva f er i veien med HTC? :S... endelig fjerner de den store logoen de hadde forran... åsså har de ikke sentrert fingertrykk avleseren? uff.. tragiskt. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kjøper folk virkelig nye mobiltelefoner 24/7? Tempoet nye mobiler treffer markedet på begynner å bli ulovlig høyt. 1 Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Den var faktisk veldig lekker. M9 var et steg i feil retning, men denne kan faktisk gjør at jeg bytter ut min M8. Enig. Aldri vært så fornøyd med en telefon som jeg var med M7. Har nå M9 og har hatt små irriterende plager fra første stund. Nå er mikrofonen sluttet å fingere, og tastaturet forsvinner plutselig mens jeg skriver. Men siden jeg var så fornøyd med M7-en er sjangsen stor for at jeg ender opp med å kjøpe M10 Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har vært meget fornøyd med min snart 4 år gamle One X Håper denne kan bli en verdig erstatter Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Liker ikke fronten på den. Borte er fronthøyttalerne og det ser ut som billig plast. Endret 8. mars 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg