Roar Kneppen Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Eselmule Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Rett før den sluker kamera ... stilig bilde - og sylskarpt Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Et bilde hvor du i tankene ser for deg resten av kroppen også, slik ser iallfall jeg på det. Ser for meg et nysgjerrig blikk på dette eselet. Kreativ komposisjon som gir et spennende uttrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Flott bilde , lukter den på objektivet denne karen som ser ut til å ha slurvet med barberingen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei, Roar. Dette bildet er så "closeup" at eselet nesten kunne ha tatt en jafs av objektivet, - skarpt og fint er det, og jeg har aldri lagt merke til så mye detaljer på en mule noen gang ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg