sabelpikk Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hei folx! For et par år siden kom jeg over en sjanger jeg likte veldig godt. Den har flere navn virker det som, men retrowave synes å være den mest aksepterte. Er noen "store" innen sjangeren; Mitch Murder, Mega Hammer og Mega drive er vel noen av de mest kjente innen sjangeren. Kan anbefale sjangeren til bruk som treningsmusikk!Personlig har jeg fått veldig sansen for bandet "The midnight" (de ligger på spotify med 6 låter), men de kan nok argumenteres for å ikke være helt tro til sjangeren da de har en litt clean vokallinje i sangene... - Mega drive - Maniac - Mitch murder - heading south - Mega hammer : ninja riders - Dance with the dead - dressed to killhttps://open.spotify.com/artist/2NFrAuh8RQdQoS7iYFbckw - the midnight Del gjerne musikktips fra sjangeren, hvis det er noen som liker denslags her inne... Aner ikke hvor populært det er her i Norge. 1 Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Pøser bare på med linker jeg... kanskje noen digger! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Finnes allerede en tråd om det på forumet. Finner hvis du leter. Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Finnes allerede en tråd om det på forumet. Finner hvis du leter. Oki, thanks! Er rimelig ny på diskusjon.no. Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Fant den da jeg søkte på "New retro". Kjært barn har mange navn, derfor jeg ikke så originaltråden først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå