Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er klumpen her? Kreft?

WubWub

Anbefalte innlegg

Kjære vene. Spør legen din, ikke diskusjon.no.

Å lese om symptomer på internett/få internett til å diagnostisere noe som helst er ikke smart.

Det er lov å spørre før man går til lege her Forstår at han kan være nyskjerrig fordi man blir jo usikker. Men viktig å gå til lege!!!! 

Ja blir skikkelig trist og bekymret. Hele livet mitt har jeg hatt 15 bmi, så begynte jeg trene for litt over et år siden og jeg har nå 25 bmi med vekt på 85 kg og høyde på 185cm. Har trent så hardt at det verker i hele kroppen og favoritt øvelsene mine er dips, skullcrushers og triceps press. 

Så ser jeg plutselig 2 svære kuler på armene mine? Nei fy faen jeg blir så trist

Dette går bra. Jeg synes at det ser ut som om du har trent mye bare. Ikke noe annet enn det. Forsøk å tenke positivt. Vit at dette kommer du deg igjennom. Det gjør du!. Synes du bare har to flotte treningsarmer jeg. Slapp helt av. Alt løser seg. Men husk og bestill legetime!. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjære vene. Spør legen din, ikke diskusjon.no.

Å lese om symptomer på internett/få internett til å diagnostisere noe som helst er ikke smart.

Det er lov å spørre før man går til lege her Forstår at han kan være nyskjerrig fordi man blir jo usikker. Men viktig å gå til lege!!!! 

Ja blir skikkelig trist og bekymret. Hele livet mitt har jeg hatt 15 bmi, så begynte jeg trene for litt over et år siden og jeg har nå 25 bmi med vekt på 85 kg og høyde på 185cm. Har trent så hardt at det verker i hele kroppen og favoritt øvelsene mine er dips, skullcrushers og triceps press. 

Så ser jeg plutselig 2 svære kuler på armene mine? Nei fy faen jeg blir så trist

Dette går bra. Jeg synes at det ser ut som om du har trent mye bare. Ikke noe annet enn det. Forsøk å tenke positivt. Vit at dette kommer du deg igjennom. Det gjør du!. Synes du bare har to flotte treningsarmer jeg. Slapp helt av. Alt løser seg. Men husk og bestill legetime!. 

tusen takk for støtten din, var nesten på gråten når jeg lagde tråden her men nå føler jeg meg mye bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...