WubWub Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Tok at bilde av meg selv i speilet her forleden og til min store forskrekkelse ser jeg en stor kul på armen når jeg titter nærmere på bildet. Er dette en ondartet kreft svulst? Endret 3. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg ser bare muskler. Men gå til legen og sjekk det ut. Skal alltid sjekke ut kuler. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Jeg ser bare muskler. Men gå til legen og sjekk det ut. Skal alltid sjekke ut kuler. Ja skal sjekke det ut for det er på begge armer Endret 3. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ser ikke unormalt ut syntes jeg, særlig ikke på siste bilde. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg ser bare muskler. Men gå til legen og sjekk det ut. Skal alltid sjekke ut kuler. Ja skal sjekke det ut for det er på begge armer Sjekk det ut. Viktig å få sjekket ut slike ting slik man er sikker. Jeg ser ingen kul, og jeg tror ikke at du har kreft. Synes armene ser bare trente ut. Men gå til legen. For det er bedre å være på den sikre siden, enn å bare gjette seg til noe. Lykke til. Håper at det går bra Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Når du holder en arm ut slik spenner du en muskel. Men hvordan kjennes klumpene ut? Har du tatt noen vaksine de siste årene? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Når du holder en arm ut slik spenner du en muskel. Men hvordan kjennes klumpene ut? Har du tatt noen vaksine de siste årene? hmm, den kjennes stein hard ut. jeg tok svine vaksinen for noen år tilbake, men tror ikke det er synderen for jeg har en stor kul på begge armene Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Når du holder en arm ut slik spenner du en muskel. Men hvordan kjennes klumpene ut? Har du tatt noen vaksine de siste årene? hmm, den kjennes stein hard ut. jeg tok svine vaksinen for noen år tilbake, men tror ikke det er synderen for jeg har en stor kul på begge armene Jeg synes det ser helt tydelig ut som muskler. Har hørt at steinharde runde kuler kan være kreft. Men selv om kulen er steinhard så kan det være mye annet også. Så beste er å slappe av. Jeg tror dette går bra. Men Gå til legen. Kjenner en som hadde kreft. Og hun har fortalt meg litt om hvordan kulen var. Den var rund og steinhard. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Når du holder en arm ut slik spenner du en muskel. Men hvordan kjennes klumpene ut? Har du tatt noen vaksine de siste årene? hmm, den kjennes stein hard ut. jeg tok svine vaksinen for noen år tilbake, men tror ikke det er synderen for jeg har en stor kul på begge armene Jeg synes det ser helt tydelig ut som muskler. Har hørt at steinharde runde kuler kan være kreft. Men selv om kulen er steinhard så kan det være mye annet også. Så beste er å slappe av. Jeg tror dette går bra. Men Gå til legen. Kjenner en som hadde kreft. Og hun har fortalt meg litt om hvordan kulen var. Den var rund og steinhard. ja skal sjekke det opp, armene mine ble mye større når jeg glemte til. skremmende 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg er ikke helt med på hvilken muskel som skal kunne ha den størrelsen, og sitte på den delen av overarmen.. I det området der har du stort sett bare 3 muskler som kan være store nok til å "bule ut"; Triceps, biceps og skulderen så vidt jeg vet. Men det ser ut til å være alt for langt opp til å kunne være triceps, for mye på siden til å være biceps, og for langt ned til å være skulderen. Mulig jeg tar feil, men etter en del år med trening har jeg aldri sett en muskel der hvor kulen din er. Det er like fullt mulig det er en muskel, men jeg ville tatt en tur til legen på mandag om jeg var deg. Hold oss gjerne oppdatert på om den krymper, blir større, eller hva legen sier! Anonymous poster hash: d7520...66a Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Du kjenner det du kjenner. Men sjansen for å få kreftsvulster på begge armene samtidig på akkurat samme sted, er vel veldig liten. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Du har altså en stor kul på hver av armene dine, og de blir store og harde når du klemmer til? Obvious troll is... not quite so obvious? Endret 5. mars 2016 av Ljóseind 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Fettklumper most likely. De er gjerne symmetriske Edit. Dersom det skulle vise seg å være fettklumper så klag på ubehag og nummenhet i armen. Jeg har symmetriske fettklumper i lårene og ble henvist til privat klinikk som kostet over 3000 for å fjerne disse. Om legen finner ut at det vil være et medisinsk grunnlag så får du muligens mesteparten dekket. Worth a shot. Endret 5. mars 2016 av Zim3000x Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kroppen kan finne på å innkapsle ting i fett, og det er mer sannsynlig at det er dette som skjer enn at at det er kreft. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Når du holder en arm ut slik spenner du en muskel. Men hvordan kjennes klumpene ut? Har du tatt noen vaksine de siste årene? hmm, den kjennes stein hard ut. jeg tok svine vaksinen for noen år tilbake, men tror ikke det er synderen for jeg har en stor kul på begge armene Jeg synes det ser helt tydelig ut som muskler. Har hørt at steinharde runde kuler kan være kreft. Men selv om kulen er steinhard så kan det være mye annet også. Så beste er å slappe av. Jeg tror dette går bra. Men Gå til legen. Kjenner en som hadde kreft. Og hun har fortalt meg litt om hvordan kulen var. Den var rund og steinhard. ja skal sjekke det opp, armene mine ble mye større når jeg glemte til. skremmende Sjekk det ut så fort du kan slik at du slipper å gå å engste deg. Håper at du kan gi oss en tilbakemelding her om hvordan det gikk etterpå. Håper det går bra med deg. Sjansen for at du har kreftvulster på begge armene er sikkert ganske liten, men sjekk det ut. For livet er for kort til å gå rundt å engste seg for noe. Har selv hatt en klump en gang.. Husker jeg var livredd, men det var bare en fettklump. Helt ufarlig. Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Sånn generelt er det mindre sannsynlighet for malignitet i forandringer som oppstår på begge sider. Mest sannsynlig er det en normalanatomisk variant, sjekk om foreldre/søsken har noe lignende. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kjære vene. Spør legen din, ikke diskusjon.no. Å lese om symptomer på internett/få internett til å diagnostisere noe som helst er ikke smart. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kjære vene. Spør legen din, ikke diskusjon.no. Å lese om symptomer på internett/få internett til å diagnostisere noe som helst er ikke smart. Det er lov å spørre før man går til lege her Forstår at han kan være nyskjerrig fordi man blir jo usikker. Men viktig å gå til lege!!!! Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Kjære vene. Spør legen din, ikke diskusjon.no. Å lese om symptomer på internett/få internett til å diagnostisere noe som helst er ikke smart. Det er lov å spørre før man går til lege her Forstår at han kan være nyskjerrig fordi man blir jo usikker. Men viktig å gå til lege!!!! Ja blir skikkelig trist og bekymret. Hele livet mitt har jeg hatt 15 bmi, så begynte jeg trene for litt over et år siden og jeg har nå 25 bmi med vekt på 85 kg og høyde på 185cm. Har trent så hardt at det verker i hele kroppen og favoritt øvelsene mine er dips, skullcrushers og triceps press. Så ser jeg plutselig 2 svære kuler på armene mine? Nei fy faen jeg blir så trist Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 En mulighet for at det kan være det samme som Vibeke Skofterud hadde da hun ble innlagt på sykehus etter en overdose styrketrening? Bare i mye mindre grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå