P|zZa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Skrudde på maskinen i dag etter at den har vært avslått inatt, bootet inn i windows og der kom det at jeg manglet en harddisk? Gikk inn i BIOS og så at på IDE Primary porten var det cd-rommene som hadde kontroll og på IDE Secundary var os hd'n og en til? Skal dette gå an? Byttet om fysisk på kablene, så nå står harddiskene på sec... Noen som har opplevd det samme og vet hva problemet er? Alt funker jo fint noda...men allikavel høres jo litt stupid ut da Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sånne glipper skjer jo. Nå som det virker, hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
mozz Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kan være jumpere som har stått feil hele tia, men som har fungert fint helt til nå av en eller annen grunn. Kanskje gjorde du noen endringer på maskina som fikk innvirkning på systemet før du slo den av dagen før? Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 hmmm..bryr meg fordi jeg vil vite hvorfor slikt skjer : jumperen står slikt som dei skal stå osv...snåle ting spør du meg må jo være nokke med mobo'et da.. Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har selv et MSI 875P NEO-FISR2 og det har en opsjon for å bytte rundt på de 2 ide-kanalene. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 hehe.. sitter med ABIT KD7-raid her...men det er jo første gangen det skjer jaja bare det ikke skjer en gang til orker ikke å krype inn i maskinen igjen er bare så mye styr det, tror det blir siste gang jeg bygger et kabinett sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå