Windoge Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) I begynnelsen av desember i fjor byttet jeg fra Gjensidige til Vardia forsikring. På daværende tidspunkt hadde jeg 20% bonus. Når jeg byttet til Vardia hadde jeg en skadesak på bil i Gjensidige som ikke var ferdig behandlet. På grunn av dette fikk jeg 10% minusbonus i Vardia. Når Gjensidige endelig hadde behandlet ferdig skadesaken, så betalte jeg skadesaken for å unngå tap av bonus. Dette er 3 måneder siden, og jeg har fortsatt minusbonus i Vardia. Jeg har sikkert vært kontakt med selskapet 7-8 ganger, og hver gang sier de at de skal be Gjensidige om en korrigert bonus. Hver gang jeg spør om oppdatering i saken, så får jeg til svar at Gjensidige ikke har sendt de korrigert bonus. Jeg fikk en rådgiver i Gjensidige til å bekrefte ovenfor Vardia at 20% er korrekt bonus, men Vardia må ha dette skriftlig, og det må tydeligvis gå maskinelt. Det nytter ikke hvor mye jeg spør. Vardia skylder kun på at Gjensidige ikke sender de en korrigert bonusoppdatering. Hva skal jeg gjøre? Er det noe system jeg kan klage til? Jeg kan ikke akkurat bytte tilbake til Gjensidige, for da oppgir vel Vardia at jeg har minusbonus til dem igjen. Endret 4. mars 2016 av Windoge Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Det høyrest jo ut som at det vil være lettare å oppklare den missforståelsen med Gjensidige enn det er å få ditt nåværande forsikringsselskap til å gi deg den bonusen som du skal ha. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Det høyrest jo ut som at det vil være lettare å oppklare den missforståelsen med Gjensidige enn det er å få ditt nåværande forsikringsselskap til å gi deg den bonusen som du skal ha. At jeg går tilbake mener du? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Få gjensidige til å send de det skriftlig 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Få gjensidige til å send de det skriftlig Da fikk jeg beskjed om at dette måtte gå maskinelt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hvorfor byttet du til Vardia når de har så dårlig kundeservice? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hvorfor byttet du til Vardia når de har så dårlig kundeservice? Akkurat det er vel streng tatt vanskelig å vite før man har byttet selskap?? 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Nå er det vel uansett begrenset hvor lenge du må forholde deg til Vardia tipper jeg, det overrasker meg om de fortsatt finnes ved utløpet av 2016. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Hvorfor byttet du til Vardia når de har så dårlig kundeservice? Kunne ikke jeg vite. Fikk et bra tilbud. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Vent med å bytte fra Vardia til du har hatt forsikring der i 6 mnder, da får du opp i bonus når du skifter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå