JokkareN Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hei!Noen her inne som vet hvordan jeg skal gå frem, samt hva jeg skal laste ned for å få installert ny android manuelt på en Engelsk version av HTC One M8?Grunnen for dette er da jeg kjøpte den fra utlandet, så får jeg ikke installert noen oppdateringer som kommer, osv osv.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Dette er forumet du leter etter: http://forum.xda-developers.com/htc-one-m8 Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Dette er forumet du leter etter: http://forum.xda-developers.com/htc-one-m8 Hei igjen! Da har jeg undersøkt litt, og fant ut at jeg skulle gå frem fra HTCdev.com. Jeg gjorde alt fra steg 1 til steg 5 der jeg måtte gå inn på CMD (Administrator) og skrive: (fastboot oem get_identifier_token) og da jeg gjorde det får jeg kun opp fra CMD: ('fastboot' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.) Hva kan dette skyldes? Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Du må kjøre fastboot fra samme directory som fastboot ligger. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Eventuelt angi full sti (path) til programmet... Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Eventuelt angi full sti (path) til programmet... Da har jeg laget Path, og kom ett steg videre frem til jeg måtte skrive inn fastboot flash unlocktoken Unlock_code.bin. Da kom det opp i CMD, "Error: cannot load Unlock_code.bin" Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Fikk det ordnet! Takk for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå